Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

boffan söker demos!

Postat av molecule den 19 Juli 2006, 16:50
107 kommentarer · 101 träffar
Efter ett tags sommarslappande och brist på motivation tänkte jag dra igång ett nytt fragfilm projekt.

Man kan se denna film som en uppföljare till Remake This serien, men jag kommer inte döpa filmen efter detta.

Jag har tills lördag på mig att få ihop demos då jag ska åka till mitt sommarställe då och där sitter jag på 56k lina.

Vill ni vara med i filmen? Gör då såhär:

1. Leta upp en riktigt fin frag på ett demo

2. Skriv upp tiden i demot en txtfil

3. Skapa en rar med samma namn som ni nickar, i raren ska både demot och txtfilen finnas

4. Ladda helst upp filen på en ftp, helst inte rapidshare då dom har en jobbig limit som gör att jag inte kan tanka så mycket

5. Skicka ett PM till mig här på fragbite, användarnamn : "boffan" med länken

6. Om du inte kan ladda upp på ftp så kan ni adda mig på msn: johannorin@pimpstyle.com

Jag kommer förövrigt inte vara hemma just ikväll så kommer antagligen inte vara inne på msn, men kommer in senare inatt.

Jag tänker inte sätta någon deadline på filmen då jag hatar att arbeta under det.

Filmen kommer självklart bli en Chillside produktion och detta kommer förmodligen bli min debut under Chillsides fana.

Så, ni som vill vara med, vad väntar ni på?

Hoppas på ett trevligt sammarbete med er och era demos

MVH / En bannad boffan

boffan hälsar att ni kan lägga upp era .rar-filer på http://www.speedyshare.com .
Föregående tråd
Nästa tråd

107 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar