Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

The Secret Cyberkopps slår till igen

Postat av Hecaz den 15 April 2004, 21:32
59 kommentarer · 146 träffar
Okej, det är dagen efter det att vi satte dit 2st från nelito. Och den här gången spelar vi en mix på 5pers.

Allt börjar som vanligt, men efter ett tag börjar vi misstänka mr.bob så jag drar igång hltv demo. Men för att vara på säkra sidan så frågar vi om de vill lira nuke så man verkligen kan sätta dit dem :D

Efter att vi lirar klart nuke går jag ut direkt och ta deras ipn men hittar bara 3/5 spelare på irc (de två som inte va inne hade samma ip).

Iaf, jag drar igång hltv-demot, och det här är fan värre än förra gången vi satte dit folk (dvs dagen innan :D).

Alltså jag kan inte förstå hur i helvete man kan vara så jävla dålig att för det första fuska när det är hltv på servern, för det andra göra det så jävla tydligt och för det tredje ha så otroligt jävla sämst aim.

Efter jag kollat på demot, så säger jag till en annan i lokalen att hjälpa mig göra alla scener. Så vi sätter igång, blir klar på någon timme efter att tittat igenom alla 5 spelarna och gjort scener på dem (det blev över 40scener! :D), men det visar sig att bara 2 fuskar, dessvärre är det de två som inte är online på irc.

Så jag börjar snacka med han jag fixade pcwn med, och det visar sig att det va mix och att alla 5 va norrmän.

Jag snackar runt med alla tre som är inne men ingen tycks veta vilka de andra två va.

Efter någon timme kollar jag igen och då är två st inne på det ip:et, så jag börjar snacka lite med dem. Men de erkänner såklart inte, utan säger att de sitter på lan med 50pers. Och när jag frågar om hemsida säger de att det är ett litet lan på deras skola.

Efter mycket whine från min sida så ger jag upp, kl är nu 02.00 och jag ska till fjällen kl07.00 så jag måste fan hem o sova :D

Nu är det torsdag och jag gjorde klart filmen, jag är 90% säker på att det va dem. Men om det nu skulle visa sig att det inte va det vill jag inte lämna ut namn, utan lägger bara upp ip och steamid.

Filmen finns på:

http://movies.madskillz.se/The %20Secret%20Cyberkopps/04-10-0 4%20BobisNice%20and%20Meanwell /

Åter igen slår The Secret Cyberkopps till. (btw, bryr ni er inte behöver ni inte whina här. Vill bara att folk ska sluta fuska när de ser att de möter oss :D)

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..