Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Uncompressed bugg i VideoMach

Postat av FB_suger_pungsvett den 11 Juni 2006, 10:52
29 kommentarer · 228 träffar
Jag har ett problem när jag ska ta ut bilder till filmer via videomach med codecen "Full Frames, Uncompressed" många säger att den codecen är bra och den är framförallt snabb att convertera till .AVI film med. Men när jag får ut .AVI filmen så blir filmen blandade färger och blir som ett rullband att det rullar ner samt att det blir fyra kamerar på bilden (Bugg med andra ord).

* Jag startar ett HLTV demo och skriver "startmovie namn 90" och väntar på att alla bilder kommer på hårdisken.

* Jag startar Videomach och lägger in alla bilder. i "files" inställningarna väljer jag "Video Only" och väljer ett namn samt .AVI film

* Jag går in i Video och väljer 1024 x 768 och det använder jag även i CS. Jag väljer 90 FPS i Videomach och låter "Keep Original Duration" vara ikryssad.

* Jag väljer "Full Frames, Uncompressed" som codec och sen trycker jag på "OK".

* Jag startar filmen och låter den bli klar

* När jag ser att det inte funkar så provar jag lägga in filmen på vegas men det går inte att få in den. Jag får in den i media grejen men jag kan inte få in den i linjerna där den ska spelas.

**Skulle vara jätte glad om något berättar hur man egentligen ska göra. Tack i förhand**

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..