Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rätt hastighet i CS-film?

Postat av JocKseN den 9 Juni 2006, 18:06
11 kommentarer · 222 träffar
Tja!

När jag ska göra ett cs-klipp så använder jag mig utav "startmovie" och VM (Videomatch). När man har bilderna från startmovie så ska man lägga in dom i VM och då poppar det ju upp en ruta där man ska skriva in "Frame rate" och "Frame Duration". Vad ska jag skriva in på dem två samt vilken FPS ska jag skriva in i startmovie för att få den exakta hastigheten.

Anledningen till att jag vill ha den exakta hastigheten är att jag vill ha ingameljud och då använder jag Total Recorder eller Audacity, och om ljudet och bilden ska synka varandra måste de ju självfallet ha samma hastighet.

Alltså, vad ska jag skriva in för fps när jag skrvier startmovie och vad ska jag skriva in för nått i VM för att få den riktiga hastigheten?

*Jag har inte köpt Vegas så jag kan nog inte använda mej utav det heller. Har ni några andra kostnadsfria förslag på hur jag ska få bra kvalle på både ljud och bild och hur jag kan recca med ljud så skriv dem!

Tack! //JocKseN^
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..