Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

behöver fler spelare/demos

Postat av d9r den 31 Maj 2006, 08:53
5 kommentarer · 151 träffar
nu vill ja bara vara lite jobbig :P behöver fler spelare/demos till filmen ja jobbar på, nån som e intresserad?

http://fragbite.com/?threadID= 254572
(ett ca 15 sekunders klipp finns i den tråden, ifall ni vill se mitt tidigare "verk".)

där står allt (ok, kanske inte allt, men de e bara att fråga) du behöver veta, annars kan ni fråga på här.

en sak ni ska veta, är att ja helst vill att NI har kollat igenom demot och skrivit ner vilken tidpunkt de händer nått.
Ni får skriva ner mer än 1 tillfälle på ett demo.

Ni ska packa ihop demot/demona till en zip/rar samt med ett textdokument där de står tidpunkterna.

ska göra mitt bästa o bli klar med filmen innan juli (har stora planer hela juli, kommer inte ha tid o arbeta) men då gäller de att ha demos.

om ni inte vill adda min msn, så kan ni lägga upp zip/rar mapen i (exempel) RapidShare, och skicka ett meddelande me länk.

Tack på förhand :)
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..