Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fragfilm

Postat av VSR- den 23 April 2006, 12:47
11 kommentarer · 218 träffar
Hejsan, nu ska ja göra min andra film i serien "Twisted frags" (ja e fantasilös)

Den första finns å tanka här: http://www.goplay.se/fil/852 OBS! Du måste vara medlem på goplay.se för att tanka den där!

Denna gången vill ja ha frags i stil med underground serierna om ni sett dom ^^ vill du skicka in demo ? Gör såhär:
RARa ditt demo med en textfil där de står vad du gör, ditt nick och tid på klippet... Inget public lirande, helst inga eco frags om det inte e väldigt snyggt förstås! Denna gången behöver ja awp klipp för d saknades i min förra film ^^ när ni RARat det så ska ni ladda upp det på rapidshare.de och sen skriva länken i kommentarerna. Anledningen varför ni inte kan skicka över irc är att mitt irc knappt funkar :/ lr så kan ni adda msn: spy_guy444@hotmail.com. max 3demos/person.

Program som skall användas:

Vegas 6
Videomach
Sound forge 8
Photoshop
particle illusion 3

Sen blir d möjligtvis 3d studio max...

peace

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..