1
Ny film behöver demos
Postat av CBale den 28 Februari 2006, 16:56
5 kommentarer · 23 träffar
Japp, nu ska det ske.. efter ett antal trådar om seriösa filmer kommer nu det här bli den första som kommer komma ut då jag har mognat och lärt mej alla program bättre, har som sagt inte släppt nån film ännu men har hållt på med vegas och AE cirka 1.5 år och 3ds max o Photoshop 6 månader.
Så filmen kommer "handla" om spelare här på FB även lite fräckt kallat film med "randoms" vilket inte alltid stämmer. Iaf dess program kommer jag använda
AE - Diverse effekter
Vegas - Diverse effekter, redigering, enklare texter
3ds max - Mer avancerade texter
Photoshop - Banner, Border, "spelarpresentation" (dvs Nick etc)
Jag siktar på att få filmen ca 6-7 minuter lång.
Jag har musik, program etc redo.
Det enda som behövs är era demos!
och det enda ni behöver göra är att lägga demot i en zip eller rar ( www.rarlab.com ) fil samt en text fil med tiden där ni gör nåt spännande.
För nurvarande kan jag bara nås via msn (mr__zackie@hotmail) obs, mailen gjordes när jag va 11 :P .
Sen kan ni alltid ladda upp filen på en gratis ftp www.rapidshare.de tex
FTP för filmen kommer fixas i slutskedet men jag har förhoppningar om att få tag i en BBB 10/10 av mina kontaker
Så, skicka på bara boys n girls o ni som har sportlov så får man väl säga ha det så trevligt :)
Så filmen kommer "handla" om spelare här på FB även lite fräckt kallat film med "randoms" vilket inte alltid stämmer. Iaf dess program kommer jag använda
AE - Diverse effekter
Vegas - Diverse effekter, redigering, enklare texter
3ds max - Mer avancerade texter
Photoshop - Banner, Border, "spelarpresentation" (dvs Nick etc)
Jag siktar på att få filmen ca 6-7 minuter lång.
Jag har musik, program etc redo.
Det enda som behövs är era demos!
och det enda ni behöver göra är att lägga demot i en zip eller rar ( www.rarlab.com ) fil samt en text fil med tiden där ni gör nåt spännande.
För nurvarande kan jag bara nås via msn (mr__zackie@hotmail) obs, mailen gjordes när jag va 11 :P .
Sen kan ni alltid ladda upp filen på en gratis ftp www.rapidshare.de tex
FTP för filmen kommer fixas i slutskedet men jag har förhoppningar om att få tag i en BBB 10/10 av mina kontaker
Så, skicka på bara boys n girls o ni som har sportlov så får man väl säga ha det så trevligt :)