De nya filmerna är ju utan tvekan bättre en de gammla, förutom kvalitén på filmerna innehåller de mycket bättre effekter som är sköna att titta på. Alla moviemakers är i överhuvudtaget mycket mer kunniga på programen än tidigare. Dessutom ere numera ofta en handlig bakom de hela, vilket gör det ännu roligare att luta siog tillbaka i stolen och drömma om att kunna fraga som de spelarna på filmen.
Men en sak tycker jag att de har missat. Vad har hänt med den sköna tajmingen! Nu har ju de allra flesta filmer in-game ljud, vilket passar i vissa filmer t.ex. nysläpta Requiem. Men i vanliga frag-filmer utan någon pampig handling utan bara ett gäng snygga frags ihopplockade. Det är dessa filmer som var mycket bättre förrut med den helt underbara tajmingen till musiken ett perfekt exempel är ju Wallenberg 3 med första fragdelen med låten Dope - Die motherfucker, die, som är som gjord för perfekt tajming.
Trots alla dessa sköna "tajming" låtar skiter många moviemakers att tajjma klippen utan lägger bara in någon låt som de fastat för vid tillfället o slänger på fragsen med in-game ljud. Och vips så har man en färdig film efter bara 5 minuter på klippbordet och filmen redo för att släppas.
Så jag säger: "Snälla tajjma fragsen till musiken"
Soloar man sidelanes så bliru bara ut harrasad och han kan inte jungla.
Men jo det finns bättre heroes mid såklart.
http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4e59844ca4a35_hon%202011-0 8-28%2001-55-49-93.jpg
säger inte att devo är riktigt stark mid, men du verkar ju anta att en devo står afk vid tornet och enbart försöker hooka in dig till tornet.
Ain't nothin' but a heartache
Tell me why
Ain't nothin' but a mistake
Tell me why
I never wanna hear you say
I want it that way
som att deadwood funkar bra mid upp till 1600 men 1600+ så failas det
Dessutom sjukt irriterande att möta om personen i fråga vet hur man spelar honom.
En liten notis ur tomma intet: Min nya favorithero är Flint, tamejsatan oslagbar i end-game. Att ligga på cirkus 300 dmg och flare'a som en idiot - för att inte tala om money shot oO
Fy helvete vad man pumpar! Gör tamejsatan mer damage än andra heros endast med auto-attack för tusan! D:
en farmad repulsor som kan spela tar ut vad som helst på några sekunder.
eller ja du kan vinna public om du typ är bäst i världen
vem har sagt att du behöver öppna med en hook? gå fram och rot:a dom först och om dom backar hookar du, du kan i princip dive:a alla agi/int heroes på lvl 6 om du spelar det rätt
offtopic lite men dev oskönaste attack animationen i spelet :D
Skaffa Talisman of Exile och en hp pot.
Skaffa 900, köp ring of sorecery, du 1hittar creepwaves med poision på lvl 5.
Man får ner tornet snabbt + Varenda creepwave, när tornet är nere hjälp till på andra lanes/pusha mer om det inte behövs någon hjälp.
Kan tänka mig att om man möter någon bra countrar dom, men fortfarande sjuk midhero.
Det man måste göra är att hålla honom på lågt hp, men det är fan lättare sagt än gjort ibland :) Landar hooken är man död helt enkelt, förutsatt att han har ult och inte dör av en hand och en autoattack.
#29 Master of Arms.
du förlorar bara mid för att du är sämst med soulstealer mitt hjärtegull :)
OnT Om dev vinner mid beror på spelaren
Och nej devourer funkar inte i competitive, finns en anledning till att man inte pickar honom - HAN SUGER.