1
ännu en fusktråd
Postat av djewret den 25 Februari 2004, 23:48
47 kommentarer · 158 träffar
Börjar bli en smula överdrivet med alla dessa avi klipp som påstås visa fusk. Kolla på era egna demos då ni lirat bra, med wh, så ska ni se att vilken noob som helst skulle kunna påstå att det var fusk och ditt namn skulle eventuellt kunna bli draget i smutsen. Verkar ha blivit "inne" att göra dessa 30 sek klipp med ett par lottofrags som den "dåliga förloraren" tolkat som fusk för att inte erkänna att han faktiskt förlorat på fair play, att man faktiskt kan dö, utan att personen som dödat dig ska bruka sej av ett nedladdat program. Ända sen xet avi klipp kom ut har det blivit nån slags jakt efter diverse fuskare på internet, dom flesta helt okända och som förmodligen inte ens är en van fuskare, eller som försökt nå toppen via sitt fuskande, utan bara kanske testat det på en 3on3 eller dylikt för att testa hur det skulle vara. Kan säga som en liten notis att jag inte är _för_ fusk, men jag friar hellre än att fälla och konkreta bevis har dom flesta svårt att komma med så då ska väl personen i fråga klassas oskyldig. Det är min åsikt, och ska jag vara helt ärlig skiter jag i eran, vill bara göra min röst hörd.