Tar nu upp tråden igen just för att varna om personen Nexan, då jag inte kan göra så mycket annat vid tillfället än att helt enkelt bara göra den här tråden. Jag orkar inte dra hela historian från början, men det började med för 8månader sedan att Nexan skulle göra min film.
Jag var så dum att betala förskott, jag och Nexan blev bra vänner(över internet) spelade L2, CS osv ihop. Efter dom första 4månaderna gav jag han en deadline, och efter den har det vart nya deadlines hela tiden. Senaste deadlinen var i mars, men under tiden fick jag se delar som han gjort och det såg nå så förbannat dåligt ut att jag sa till han "skicka mina pengar tillbaka istället, jag har hittat en annan".
Detta sa jag åt han i Februari, och om man helt omöjligt kan få ihop 800kr, så vet jag inte vad han spenderar sina pengar på.
Visst "bara" 800kr, men dom är mina, jag var dum nog och lita på honom. Sist jag sa åt han över msn att skicka så svara han inte. Fattar inte hur en person kan sjunka så lågt som han, först spendera tid och spela spel, lära känna mig osv mår illa när jag tänker på sånna människor.
Helt enkelt Nexan: SKICKA TILLBAKA _MINA_ PENGAR OK?
Kom inte med dina dåliga ursäket osv vill inte höra, har tröttnat så extremt att lyssna på ditt irl whine i 8månader om si och så varför filmen försenats och pengarna.
EDIT: eNaz din lille von pluring! Hade "kommentar block" så hann inte :(
http://www.youtube.com/watch?v =ysSMJBRy44o
Fast vad heter de pae and sarah? de e tunga som fan :P