Tjena tjena "fragbajtare".
Nu är det så att jag har problem med kvalitén IGEN.
Men eftersom jag aldrig får någon vidare hjälp, så försöker jag här på fragbites forum igen, genom att göra en tråd.
Jag har länge sökt på forum men hittar inge trådar som hjälper mej. Jag har följt flertal guider men jag får inte till det.
Kvalitén är bra, men det är lite suddigt, jag får inte bort det.
Så om någon här kan det så snälla hjälp mej.
Jag lägger upp ett klipp på ftp nedanför.
http://users.se/xiaq/test_kval itet.rar
Hoppas någon snäll människa kan hjälpa mej :)
over & out xiaq.
Riktigt nice movie!
Skrivet med min iPhone
vill inte smutskasta kurbits på något sätt då alla säger att grabben är duktig men har aldrig sett något liknande, varken hos eliter eller neeps. någon som kan förklara vad det är jag ser? :D
Någon som vet vad han sitter på för lina/rates osv? =D
Ont: riktigt bra:):)
6/8 toastar.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
han möter vid ett flertal tillfällen spelare som rape t.ex
kul att läsa om alla finniga tonåringar som krigar på fb
i denna filmen är det lite sämre motstånd ibland men även bra motstånd ibland, kolla hans andra filmer (frapsfilm2 iallafall) samt bringlesfilmen om du vill se bättre klipp samt bättre motstånd.
fast varför var filmen dålig om han nu sköt så hårt? då måste det ju varit bra klipp, eller?
#34 rape är ju dock betydligt bättre än vad du är.
Det är obvious aimbot, alla som testat aimbots med SetViewAngels vet att det där är fusk. Han har både WH och aimbot
Och jag tror knappast kurbits gör sånna här frags på ESEA, men det får vi väl se? :D
#44 HAHA!
Dags o växa upp.
sluta tjuta över att alla inte tycker om csgo, så fortsätter vi spela 1.6, för vi skiter väl fullständigt i vad "proffsen" och någon "<iframe>" gör så går ni och spelar csgo istället? alla reggade sig inte på fragbite när de började spela cs heller hörredu.
sen när vi ändå är inne på det. du är alltså ashäftig och har spelat cs skitmycket längre än khrome, hur kommer det sig då att du inte har lyckats komma någon vart? talanglös kanske? :)))
och kom inte och påstå att 1.6 är svårare för det är det inte.
Folk säger det för att dom ska känna sig bättre bara ;)
#53 trolljesus
9/10, jämfört med 2an
Så det betyder att ni alla 3 är talanglösa isf så som du presenterar det. Så kasta inte sten i glashus. Sen vill jag inte att du jämför mig med dig eftersom olikt dig har jag IRL-meriter att komma med.
PZ xD
Min hudfärg har inget med min intelligens att göra. Faktumet återstår att jag ännu idag har mer meriter än dig IRL och i CS kommer att kvarstå.
Jag pratade med Simon om ditt "Jobb", det visar sig att du inte alls är någon systemtestare. För att vara en systemtestare krävs det skickligheter och expertis i debugging och compilering även också ett viss programmeringsspråks kännedom. (Även kännedom kring funktioner)
Jag tror knappast att du har ett ISQTB-certifikat som krävs för att vara en certifierad mjukvarutestare/("systemtesta re"), så det jag tror du har för jobb är bara ett lallarjobb där du måste "leka" i VS2010 och compilera åt företag. =)
#61 Klart din hudfärg har något med din intelligens att göra? Hallå, häng med lite nu..
Vilka certifikat innehar du qewi och kan du gärna printa mig diplomet på dessa? Jag har absolut kännedom om ditt område du jobbar i då jag själv sysslat en del med testning (inriktning mjukvara).
Låt oss få se nu på alla certifikat (meriter) som du har att komma med om jag bara är för mycket :)
Idiot som sitter och ljuger på fragbite om sin lön, och en idiot som sitter och fuskar på CS. Vem är du ens i CS helt ärligt talat?
Vem har du lyckats vinna över (UTANFÖR PN) som ger dig så mycket självförtroende och luft att du tror att du får kalla folk randoms?
nu ska jag gå och fixa en macka, hej med dig!
#68 hahaha, dig vill man bara krama <3
#72 Menade inget illa mot dig, menade mer att han för en gångs skull lyckades låta lite vettig =)
#79 HAHAHA
nu tycker jag vi fokuserar på filmen istället go' vänner! det var kul sålänge det varade.
Ska du komma och säga att du är bättre än mig nu IRL när jag inprincip vet allt och lite till om hur mycket p12or drömmer om att få vara saker IRL?
Du borde bara ge dig och sluta fuska i CS dessutom. Man ser glasklart att du fuskar likaså din mate (kurbits). Och om det adderar något mer nöje, jag vet att du bor i Västerås och jag har bekanta som vet vem du är. Addera det till att du är bara en valp som snackar på internet om hur bra du är när du egentligen är värdelös IRL.
släpp det nu och inse att ingen annan än du bryr sig om vad folk tycker om en på internet.
Allt jag vet är att jag av varenda en som kommenterat här läser jag och arbetar jag med något 100ggr bättre än deras yrken. Kom tillbaka när du blir garanterad 35k ingångslön efter din master retard
#48 Skjuter hårdare än f0rest och SpawN tillsammans, endast ett fåtal som lirar vet vem han är, connect the dots?
ps. flytta inte till finland :( xoxo
¿como te llamas?