Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Feting Filmen släppt!

Postat av aemi den 8 December 2005, 18:39
425 kommentarer · 101 träffar
Tjena...denna tråd gör jag åt pIck* som har varningar och inte kan skapa trådar.

Det här är hans första film som heter "pIck Born To kill"..imo så är det den bästa filmen som släppts och jag blev lite smått chockad över den för att den var så bra och nyskapande, samma känsla i kroppen som första gången man såg Ruination.

intro: (9/10), väldigt nyskapande och kvallen, bästa på länge!

Fragdel: (9,5/10)här blandas allt från sjuka awpfrags till saftigt huvudskott med tmp!..som en smaskig bonus visas även en del som han kallat "Bloopers" där man ser lite små lustiga saker.

Outro: (7/10) mkt bra outro där han tackar nära och kära och man får även veta att han håller på med ett nytt projekt, men lite kort imo ..=/..

aja som helhet får filmen 8.5 av 10! så mitt råd är TANKA SÅ ÖRONEN FLADDRAR, som nån nisse uttryckte sig här på fb för ett tag sen.

filmen går och tanka här:

www.hiddenpeak.se/clan/pick.zi p

OBS! JAG HAR INTE GJORT FILMEN! SKAPARN ÄR pIck* OCH HAN FINNS HÄR PÅ FB OM NI HAR FRÅGOR ELLER VILL HA HJÄLP ANGÅENDE MOVIEMAKING! OBS!

Efter allmänhetens begäran kommer fler filmer släppas inom kort!!!STAY BLACK! peace!
Föregående tråd
Nästa tråd

425 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 425 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..