Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Premiere Pro Probs

Postat av Primension den 13 Februari 2004, 04:47
3 kommentarer · 54 träffar
Tjena alla filmsakapare därute.

Det är så här att jag har ett jätte stort problem med premiere pro.

Först och främst vill jag använda mig av compressorn Xvid men det funkar ju f*rfan inte. Jag väljer Xvid som compressor och klickar mig vidare in på export to movie och efter processen är klar så väljer jag engenskaper på *.avi filen och kollar avnacerat på sammanfattnings fliken, den talar om att filen har codecen Divx och körs bara i 24 kb/s datahastighet. Det ska normalt ligga på 400 - 500 kb/s datahastighet. Varför bilr det en divx videokomprimering när man väljer i listan att det ska vara divx, fattar f*n inte. Jag gjorde exact samma sak med exakt samma inställningar på premiere 6.0 samt 6.5 och det fungerade hur bra som hälst så det är inte min codec det är fel på.

vore evigt tacksam för svar och använder ni er av detta prog när ni skapar CS film så skulle jag gärna uppsakata om du klistrade in dina video inställningar, man vill ju gärna ha så bra kvalité som möjligt.

Mina inställningar:

General

General: Editing Mode: Video for Windows

Timebase: 30.00 Frame/second

Frame Size: 640*480 4:3

Display Format 30 fps Timecode

Video Rendering

Compressor: XviD MPEG-4 Codec

Color Depth: Millions of colors
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..