1
Ftp hjälp...!1
Postat av låst_konto1330 den 7 November 2005, 23:47
11 kommentarer · 68 träffar
Hehehej... Nu äre så att jag har en cs-film på g. Jag söker nu fiina ftps för att kunna sprida filmen till massorna. Jag kommer ha länkar till flera ftps. FileFront blir ett alternativ.
Nu behöver jag hjälp med tips på fler sidor och ftps som hostar filer, och dom ska vara GRATIS. En liten snabb genom gång hur man laddar upp på respektive sida är också trevligt...
På flera populära sidor så måste man ladda upp filen med en ftp klient. Nu äre så att jag har glömt hur man gör, så det vore trevligt om någon kunde länka till en guide eller liknande.
Särskilt hjälpsamma indevider belönas med en plats i eftertexterna (ära2k5)
Så msga mig eller skriv i tråden, jag ska sova nu... Men imorrn vill jag se resultat :E
Tack på förhand /CREJBI
Nu behöver jag hjälp med tips på fler sidor och ftps som hostar filer, och dom ska vara GRATIS. En liten snabb genom gång hur man laddar upp på respektive sida är också trevligt...
På flera populära sidor så måste man ladda upp filen med en ftp klient. Nu äre så att jag har glömt hur man gör, så det vore trevligt om någon kunde länka till en guide eller liknande.
Särskilt hjälpsamma indevider belönas med en plats i eftertexterna (ära2k5)
Så msga mig eller skriv i tråden, jag ska sova nu... Men imorrn vill jag se resultat :E
Tack på förhand /CREJBI