Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#100 den kommentaren bevisar iofs vilken nivå vissa har men den tillför inte så mycket vettigt. Kolla genom och se demon först och sen filmerna så ser man en hel del.
#114 Allvarligt, vad har du att komma med? Han lirar som HeatoN på nätet, sen lirar han som randomn00b2k3 på LAN, det är bevis nog för mig.
Men det är ju mina kriterier också. Jag har aldrig sett han förneka en direkt fuskanklagelse från mig. ( Då bortser jag från att hans polare backar upp han, (tex fjant-zakkO)).
#0 undrar bara 1 lite sak..... "andra fuskare som jag tagit finns här:"
vadå tagit!? denna film gjorde du för ca 1 månad sen , kom in i vår kanal och spamma fuskare... jag frågade dig då lite snällt.. jaha? vadårå? vem har sagt det?... det mognaste svaret från en förmodligen 14 årig liten pojk spoling som inte har något att göra förutom sätta dit "fuskare": DET SKA DU FÅ SE!.. jag: okej? vadå få se?.. HAHA jävla fuskare var svaret... GJ!
#122, det där att jag lirar som en randomn00b2k3 på LAN vad har du fått det ifrån ? på birdie eller ? då vi mötte er på en map ni suttit och nött hela natten innan, sen så kom vi ju längre än er på birdie, sen eran kommentar va väl "kan ni starta turneringen så vi kan vinna" vad kom ni 8-10 har jag för mig.vi kom t.o.m längre än er, men ni tog oss på lan, so what ? ni är bättre, jag fattar inte vad ni fått det där att jag lirar som en heaton på internet ? jag har mött er en gång på lan och en gång på internet, torskat båda, men jag vet ju inte om vi mötts i någon mix, men en sak kan jag säga dig, jag har aldrig fuskat och kommer aldrig att göra heller, du får tro vad du vill.
kan ju lägga till att vi just nu sitter på heffa lan i Tierp, som vi vann för några timmar sedan.
#126 Japp från birdie, vi mötte er en gång, jag mötte dig andra gånger på diverse servers. Det var en läskig skillnad från ditt nätspelande några veckor innan, och sånt förändras inte bara sådär.
Angående dinna lilla citat; Ren skitsnack, ingen av oss sa det där.
Uhm, ja vi åkte ut tidigt, vi fiaskade rätt rejält, men det ändrar inte det faktum jag skrev innan.
Jaha? Så ni vann Heffa-LAN. Vill du ha en applåd? Vad ska det tillföra diskussionen?
fatwa du är daålig på cs ville bara få ut det.. hur kan du säga att pyton och panik fuskar bara för dom tog er? Dom lanar fan 24/7 och dom vann ett lan nu i helgen. Hur ska dom vara största fuskarna om dom drar hem prispengar på lan?
#127 klart ni inte sa det där citatet nu i efter hand när ni inte vann som ni verkade vara så säkra på att ni skulle göra, det var iaf en nere i omklädningsrummet med sin orangefärgade tröja med texten networld på som sa det, har för mig det var mint. jag vet till 100% att ni sa det. vi hade roligt åt det sen när ni åkte ut.
och sen #136 nu orkar inte jag tjaffsa någe mer, som sagt du får tro vad du vill, sen det där med att jag lirar som en heaton på internet det är däremot skitsnack.
networld mint "kan ni dra igång turneringen så vi kan vinna"
haha ! du lever i cs, inte i verkligheten. Orka bry sig om folk fuskar, förutom om det är på ex: CPL. det är ju bara ett jävla spel, är du stolt för att du har "filmbevis" på fuskare i ett spel ? ^^ haha
Okej Rei's film behöver jag inte kolla på för jag vet att han ha fuskat hela sitt liv...Spelat i samma klan som mig och det var då jag också fuskade..Och han hade garanterat WH! Ses på lan Rei!!!!!!!!!!! :D....
knzn, du vet att man kan ha bra/dåliga dagar, har du aldrig haft en dag då du spelar som en gud? pangar hur mycket som helst, madfrags osv.
Kanske var en sådan dag pyton hade på "inet".
Om du säger något annat, ljuger du dig själv rakt upp i ansiktet.
Kolla demot med ljud din pajas.
Tack å hej!
#147 Otippat att du skulle komma som backup. Dina ord ger jag inte ett korvöre för, då jag vet vad du går för.
Jag bryr mig inte om demot som ligger här, jag vet hur han spelade då, och han fuskade garanterat.
#148 Att 'göra' påhopp på dig är för löjligt enkelt, så jag struntar väl i det.
Btw, lär dig editera kommentarerna du skriver, så ser det inte så luddigt ut.
Jag orkar som sagt inte tjaffsa, som om vi båda kan visa oss mogna och skita i att skriva till varandra, det enda jag ville säga är att jag blev förbannad för att du antagligen inte kollat på demot med ljud.
Nu är det upp till dig om du vill tjaffsa eller inte, men som sagt, vänta dig inte att jag skriver tillbaka.
#151 Jag blir förbannad på att du, trots att jag skriver det, inte fattar att jag inte har kollat något jävla demo, och att jag inte har snackat om det heller.
Skönt att du inte skriver tillbaka.
Trist att se att du fortfarande inte kan hantera editeringsknappen.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
desutom har du ingenting vettigt att skriva så behöver du inte skriva alls.
#101 där har du.
// Rysk Agent
Hmm, vem är det då?
OT: skönt att det uppmärksammas att Rei fuskar, det var inte så oväntat direkt. Hoppas han lägger ned cs, vore en stor tjänst till oss alla.
Men det är ju mina kriterier också. Jag har aldrig sett han förneka en direkt fuskanklagelse från mig. ( Då bortser jag från att hans polare backar upp han, (tex fjant-zakkO)).
vadå tagit!? denna film gjorde du för ca 1 månad sen , kom in i vår kanal och spamma fuskare... jag frågade dig då lite snällt.. jaha? vadårå? vem har sagt det?... det mognaste svaret från en förmodligen 14 årig liten pojk spoling som inte har något att göra förutom sätta dit "fuskare": DET SKA DU FÅ SE!.. jag: okej? vadå få se?.. HAHA jävla fuskare var svaret... GJ!
Iofs rei var aning värre än mig.. jag skulle aldrig fuska på cup mot klaner.. annat randommix vs randommix.. :/
kan ju lägga till att vi just nu sitter på heffa lan i Tierp, som vi vann för några timmar sedan.
Angående dinna lilla citat; Ren skitsnack, ingen av oss sa det där.
Uhm, ja vi åkte ut tidigt, vi fiaskade rätt rejält, men det ändrar inte det faktum jag skrev innan.
Jaha? Så ni vann Heffa-LAN. Vill du ha en applåd? Vad ska det tillföra diskussionen?
#122 Vadå fjant-zakkO? ZAKKO AKA Tobbe är sköning
networld mint "kan ni dra igång turneringen så vi kan vinna"
#138 Fine by me, men det är inte skitsnack, när jag lirade mot dig någon månad innan birdie så skjöt du duktigt som aldrig förr.
Dom andra: Fusk solklart!
Kanske var en sådan dag pyton hade på "inet".
Om du säger något annat, ljuger du dig själv rakt upp i ansiktet.
Kolla demot med ljud din pajas.
Tack å hej!
Jag bryr mig inte om demot som ligger här, jag vet hur han spelade då, och han fuskade garanterat.
#148 Att 'göra' påhopp på dig är för löjligt enkelt, så jag struntar väl i det.
Btw, lär dig editera kommentarerna du skriver, så ser det inte så luddigt ut.
Nu skriver jag inget mer, vill inte sjunka till din nivå (som en 5årings) fast du är 20(?)
Puss å kram, ses inte på lan
Nu är det upp till dig om du vill tjaffsa eller inte, men som sagt, vänta dig inte att jag skriver tillbaka.
Skönt att du inte skriver tillbaka.
Trist att se att du fortfarande inte kan hantera editeringsknappen.