1
Sköna scener i cs-filmer
Postat av rich den 30 Juli 2005, 02:49
138 kommentarer · 451 träffar
*** Med scener menar jag inte frags, utan mer editeringsmässigt ***
Tjenare, jag har suttit och grubblat på att göra denna tråd ett tag, och nu kom jag fram till att göra den :)
Har ni några favoritscener i cs-filmer? Kan ni tippsa om några sköna? Har ni någon favorit?
Mina är...
Restock4: 03:14 - 03:19
GO! -scenen, helt underbar
we kill vol 1: 07:52 - 07:53
You are dead -scenen, fick lite rysningar.. så oväntat och konstigt.. helt underbart :P
Spraying-Arts: 01:58 - 02:10
Perfekt syncad till musiken, hltv-flygningen har det perfekta ljudet till sig, och SMACK så går det över till en röjlåt, helt perfekt!
Solle.cfg: 03:55 - 04:09
Noscopehs'et passar så 100% perfekt till musiken, perfekta ljusinställningar och perfekt med slowmotion, helt underbart
Godlike4: 01:15 - 01:16
perfekt syncad snygg effekt som går över till ett annat klipp perfekt till musiken, jag vet inte varför jag gillar det så mycket.. jag bara gör det ;D
The Dreams of floreNz: 02:47 - 03:00
Matrix-scenen, kan inte förklara varför... den är bara så sjukt skön :P
Hard Clan - Die Hard: 03:39 - 04:02
den är bäst i början, sen svagnar den ju längre själva sekvensen är, men det var sånt röj i den, perfekt musik och bra syncat med perfekt inlagda klipp imo :D
H8 Breeders: 01:52 - 02:02
mycket bra sync på en vanlig effekt som används väldigt ovanligt och proffisionellt av sHeLL, vågeffekten då.. sedan är resten jäkligt bra inlagt i den scenen
M19 - The Revolution Is Here²: 02:50 - 03:01
Troligtivs den bästa 3d-kul-scenen jag vet, den är så underbar :P
M19 - The Revolution Is Here²: 07:14 - 07:27
Först är det ju drag ,sen blir det lugnt... sen börjar det blinka och blir fetaste draget till en bra syncad och vacker awp-frag! Adrenalin, ja tack!
Sense the enemy: 02:32 - 03:18 (om man väljer att se hela fragen)
sNajdans hax i filmen, ruggigt skön scen faktiskt, den blir bättre om man förstår att hltv-flygningen föreställer att han känner av var fienden är :P
Sense the enemy: 06:28 - 07:04 (om man väljer att se hela fragen)
3d-kulan i Sense the enemy är ganska fin, scenen är skön som sate och passar in perfekt till musiken
dbd & friends: 07:58 - 08:02
Perfekt inlagd, bra ihopmixad låt och drag! Fin frag dessutom =)
Dreamscape: 05:51 - 05:56
Perfekt inlagd frag, har perfekt fart och är underbart syncad, effekten som kommer passar in perfekt och fragen är jäkligt fin
Helt perfekt :>
CobraN6: 02:04 - 02:11
Perfect syncade effekter, snygga effekter och sen passar det klockrent in med CobraN's dubbelhs :D
CoRp the movie 5: 01:07 - 01:09
Vet inte varför, men jag älskar det :D
Sedan kan ni ju kolla på hela 3d-morgan efter några scener med 3d-kulor.. står inte bland favoriterna, men dom är sköna :)
Sådär, bara att kolla om ni har filmerna, detta är då mina tipps
Jag vill gärna ha tipps från er nu =)
Tjenare, jag har suttit och grubblat på att göra denna tråd ett tag, och nu kom jag fram till att göra den :)
Har ni några favoritscener i cs-filmer? Kan ni tippsa om några sköna? Har ni någon favorit?
Mina är...
Restock4: 03:14 - 03:19
GO! -scenen, helt underbar
we kill vol 1: 07:52 - 07:53
You are dead -scenen, fick lite rysningar.. så oväntat och konstigt.. helt underbart :P
Spraying-Arts: 01:58 - 02:10
Perfekt syncad till musiken, hltv-flygningen har det perfekta ljudet till sig, och SMACK så går det över till en röjlåt, helt perfekt!
Solle.cfg: 03:55 - 04:09
Noscopehs'et passar så 100% perfekt till musiken, perfekta ljusinställningar och perfekt med slowmotion, helt underbart
Godlike4: 01:15 - 01:16
perfekt syncad snygg effekt som går över till ett annat klipp perfekt till musiken, jag vet inte varför jag gillar det så mycket.. jag bara gör det ;D
The Dreams of floreNz: 02:47 - 03:00
Matrix-scenen, kan inte förklara varför... den är bara så sjukt skön :P
Hard Clan - Die Hard: 03:39 - 04:02
den är bäst i början, sen svagnar den ju längre själva sekvensen är, men det var sånt röj i den, perfekt musik och bra syncat med perfekt inlagda klipp imo :D
H8 Breeders: 01:52 - 02:02
mycket bra sync på en vanlig effekt som används väldigt ovanligt och proffisionellt av sHeLL, vågeffekten då.. sedan är resten jäkligt bra inlagt i den scenen
M19 - The Revolution Is Here²: 02:50 - 03:01
Troligtivs den bästa 3d-kul-scenen jag vet, den är så underbar :P
M19 - The Revolution Is Here²: 07:14 - 07:27
Först är det ju drag ,sen blir det lugnt... sen börjar det blinka och blir fetaste draget till en bra syncad och vacker awp-frag! Adrenalin, ja tack!
Sense the enemy: 02:32 - 03:18 (om man väljer att se hela fragen)
sNajdans hax i filmen, ruggigt skön scen faktiskt, den blir bättre om man förstår att hltv-flygningen föreställer att han känner av var fienden är :P
Sense the enemy: 06:28 - 07:04 (om man väljer att se hela fragen)
3d-kulan i Sense the enemy är ganska fin, scenen är skön som sate och passar in perfekt till musiken
dbd & friends: 07:58 - 08:02
Perfekt inlagd, bra ihopmixad låt och drag! Fin frag dessutom =)
Dreamscape: 05:51 - 05:56
Perfekt inlagd frag, har perfekt fart och är underbart syncad, effekten som kommer passar in perfekt och fragen är jäkligt fin
Helt perfekt :>
CobraN6: 02:04 - 02:11
Perfect syncade effekter, snygga effekter och sen passar det klockrent in med CobraN's dubbelhs :D
CoRp the movie 5: 01:07 - 01:09
Vet inte varför, men jag älskar det :D
Sedan kan ni ju kolla på hela 3d-morgan efter några scener med 3d-kulor.. står inte bland favoriterna, men dom är sköna :)
Sådär, bara att kolla om ni har filmerna, detta är då mina tipps
Jag vill gärna ha tipps från er nu =)