Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pawnile - the tribute av #streetvideos

Postat av pawnile den 7 Juli 2005, 16:57
182 kommentarer · 541 träffar
Pawnile släpper en av sina första, och streetvideos andra production (ja, vi vet, clancoolfilmen var en flopp). Denna gång gör jag (pawnile) filmen om mig själv.

Fragsen är tagna från cupmatcher eller gamers.nu-gathers, då det är det mesta jag spelat, eftersom alla klipp är gjorda från april/maj till nu.

Filmen är allt som allt 6:37 minuter lång, och 215mb stor.

Detta är använt som ett litet sorts farväl, och en minnessten över mina år här och ingame.

Kan även tilläggas att min wmvcodec inte uppskattar varken yarden på train, eller nånstans på banan inferno, tyvärr.

Tråkigt fast det skapade inga gigantiska problem.

Vill tacka alla vänner och dylikt som har hjälpt/stöttat mig, är det något mer ni vill veta finner ni det säkert i readme'n som medföljer filmen i dess .rar-fil.

Filmen finns att tanka på http://www.soetast.com/~pawnil e/ptt.html

Det var allt jag hade att säga, så hoppas jag att ni finner den underhållande. Och som vanligt, är jag ytterst tacksam för _KONSTRUKTIV_ kritik, som det så fint heter.

Ni finner mig, och min kompanion, i #streetvideos på quakenet.

hf

Nu har jag kommit underfund med en sak. När jag lägger på blur på ett klipp, drar ner allt till noll för att sedan "blura" upp på nåt speciellt ställe så "bluras" ändå klippet en aning. Det var därför vissa klipp var så jävla suddiga. ;< my bad

PARTYDJURS FILM KOMMER SÅ SMÅNING OM. MED GARANTERAT BÄTTRE KVALITÉ OCH NYSKAPANDE INTRO ETC. (: fnizz
Föregående tråd
Nästa tråd

182 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 182 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..