Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem att recorda in-game sound

Postat av shmutt den 22 Juni 2005, 02:06
3 kommentarer · 36 träffar
Jag är en halv nybörjare på att göra cs-filmer, och nu tänkte jag ta steget framåt och börja ta in cs ljudet i mina filmer. Jag laddade ner soundforge 8.0 från www.moviemakers.nu sen började jag kolla runt i deras tutorials. Jag hittade en tutorial film av MRZ, den var mycket bra inga klagomål på den, men. När jag kom så långt att jag skulle gå in på ljudiställningarna och ändra till "Inspelning" och ta "Sterio Mix" så kunde jag inte välja den. Den fanns inte. Jag gick in i Moviemakers kanal på mIRC för att söka hjälp. Jag fick hjälp av två ur moviemakers, dom visste inte vad felet var. Och en sa att jag skulle testa klicka i "Wave" istället, men det funkade inte heller. Jag har fått steg vis hjälp av moviemakers teamet och har gjort allt rätt. Men ändå finns den inte, kan det vara mitt ljudkort? (SB Live! Wave-enhet) står det längs upp om man klickar på egenskaper i ljudinställningarna.

Sen får jag också en konstig error i SoundForge, men det vet jag inte riktigt vad det är. Är det fler personer som har problemet?.. Kan någon komma med ett vettigt svar? Snälla hjälp mig.

Jag testade exakt samma sak på farsans laptop, där fanns sterio mix, men inte på den stationära.

Om det är någon som vet vad felet är så kontakta mig här eller #crypteR @ Quakenet.org . Tack i förväg!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..