Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gör film om en spelare

Postat av sCaos den 16 Juni 2005, 21:12
37 kommentarer · 176 träffar
Hallå! Nu tänker jag göra en CS film om EN random spelare.! Du ska ha nåra demos med snygga frags, du behöver inte skicka ett demo med 1 nice oneshot t.ex. Nej, det ska vara MINST 3 nice frags per demo. ca 14-15 demos räcker väldigt bra! Har inget emot om du har lagt tid på nån/nåra frags du absout vill ha med på filmen! Nej då!

Jag kommer använda mig av; Vegas Video6, Ulead Cool 3D, 3dsmax7, WMV9 och Liite after effects med dom få saker jag kan där...

Jag kommer rlägga ner mer än 1 månads arbete.! Jag har inga tidigare verk om Solo Random Players, men jag har gjort Fragfilmen "See the Light" Som blev en riktig flopp! Jag gillade den inte spec. mkt själv..

Så dom 3 första som skriver till mig på denna tråd, lottar jag vem som jag gör filmen till.

Du själv kommer på Filmens namn, och skicka gärna med musik, är svartrockare så jag har inte nån musik som passar..

Skicka Demos och readme och eventuellt musik om du vill, via IRC eller ladda upp på FTP. Jag bryr mig inte hut du gör.!

Tack på Förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..