Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ineye demo till hltv demo

Postat av Cry87 den 22 Maj 2005, 19:45
6 kommentarer · 52 träffar
hej!
Det går juh att recorda ineye och sedan se det som i hltv om man först skriver dem_forcehltv 1 och sen viewdemo vs_blabla.

Men då ser jag bara mina teammates, och det är riktigt illa bara det, då man bara stannar upp, precis som att servern dör/laggar fast.

Finns det något man kan göra för att få ineye demo att fungera lika bra som hltv demo? :/

Varför jag vill kolla ineye demo i hltv view är för att vi mötte en polare till en i klanen, 5on5, och vi är bombsäkra på att en av deras fuskade(visste saker hela tiden, drog hs genom väggen innan han gick fram osv), dock hade han inte bra stats.. Men vi är allihop övertygade så vi skulle vilja göra klipp av det hela. men ineye demot buggar juh.
Och den hltv som var inne reccade helt plötsligt inte efter matchen(som den skulle göra enligt dom). Det tråkiga är att personen är klanledare och personen vi känner i klanen vägrar tro på oss. matchen slutade 14-16, så vi är inte dåliga förlorare precis.

Så är det någon som vet om det går att få ett bra hltv demo utav ineye demot? :/

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..