1
ezpoN^ tagen.
Postat av KARLSSON' den 13 Maj 2005, 21:08
22 kommentarer · 151 träffar
Nu vart en till fuskare tagen, den här ganska tydligt. Fast iofs, skall man fuska, ska man fuska ordentligt. :)
Filmen jag har gjort tog 5-10 min, där 5 min av dem tog att tanka fraps (tyvärr demo Version). Filmen har ganska dåligt kvalitet och därmed kan det vara svårt att se om det är cheat eller ej. Till er som inte tycker det är cheat, kolla för guds skull demon. Den är tydligare än mkt annat.
Filmen: www.soetast.com/~ogge/ezpoN ^ elajt.rar
HLTV-Demo: www.soetast.com/~ogge/ezpoNgoe sCHEAT.rar
SteamID: www.soetast.com/~ogge/steamid. bmp
IRC-tag: www.soetast.com/~ogge/ezpon-ir c.bmp
Tack till uMan för HLTV och alla andra som var med och spelade. Jag kan även tillägga att vi inte förlorade, så säg inte att jag gjorde den för vi loosa. Vi vann med 13-6, relativt enkel match.
Filmen jag har gjort tog 5-10 min, där 5 min av dem tog att tanka fraps (tyvärr demo Version). Filmen har ganska dåligt kvalitet och därmed kan det vara svårt att se om det är cheat eller ej. Till er som inte tycker det är cheat, kolla för guds skull demon. Den är tydligare än mkt annat.
Filmen: www.soetast.com/~ogge/ezpoN ^ elajt.rar
HLTV-Demo: www.soetast.com/~ogge/ezpoNgoe sCHEAT.rar
SteamID: www.soetast.com/~ogge/steamid. bmp
IRC-tag: www.soetast.com/~ogge/ezpon-ir c.bmp
Tack till uMan för HLTV och alla andra som var med och spelade. Jag kan även tillägga att vi inte förlorade, så säg inte att jag gjorde den för vi loosa. Vi vann med 13-6, relativt enkel match.