Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Helt okej!
Bilden känns lite grynig och inte äkta 1080p samt att ditt recording program har varit inställt på att recca 60fps men inte lyckats hålla 60fps genom hela klippet för det var inte riktigt "60fps smooth" så att säga.
Annars var det en skön rulle :)
#1 aa vet, mitt fraps fuckar ur så den droppar frames ibland. Orkar inte sitta och recca med startmovie för det tar 100 år. Sen den var menad att sparas i 720p
Schyst video. Förutom det andra redan sagt så tyckte jag det såg lite mörkt ute på vissa ställen så det blev svårt att se fragen men kanske bara beror på mina skärm-inställningar.
Annars bra gjort! Kan du skriva crosshair settings för det siktet du använder i videon? :)
Du kunde inte lägga några minuter extra på att korta ner alla klipp? Förvisso såg jag bara halva filmen, men tyckte det va lite överdrivet långa klipp och blev riktigt tråkigt att kolla på. Synd att du valde en låt som redan är använd. 3/10
#8 hahaha sry bror, orkade verkligen igår ikväll men jag kan dra igång videon igen så du får mer views men tack för namnet o aa det var från den fragmovien haha jävlar måste se på den nu med, för jävla grym
o r60 the movie mhmmmm blir nästan hård i byxan här
#9 lol jag tror jag vet vem du är.. du lirade väl med deltaiokappa? klart som spenat du blir sne när samma låt används men bara för den är "använd" betyder ju inte att alla som ska göra fragmovies i framtid inte får använda den, deltaiokappa filmen är väl typ 4-5 år gammal nu? ska vi skriva arga kommenterar på varje fragmovie som har bandet amaranthe i sig bara för "det använde dom i SK-Gaming the movie.." lol hursomhelst, om det är några år mellan låt-användadet så är jag okej med det, skulle såklart vara drygt om folk pumpade ut filmer med samma låtar efter varandra.
gillade musiken, kanske lite hög, en del riktigt schyssta frags andra lite mer basic, vet ju iofs inte vilken rank du lirar i men, du får en tumme upp iaf :D
#10 Jag spelade inte i DIK. Jag blir inte sne av att du använder en låt som redan är använd. Jag tycker dock att låten tillhör dik filmen som i detta fall är bättre än din film och man får en känsla av ett dåligt försök på att efterlikna en annan film. Du bad inte om min åsikt men du får den ändå.
Tyckte inte att musiken var rätt för en fragfilm. Personligen så gillar jag musikstilen, men det känns som att timing saknas i musik som synkas med klippen. Jag tyckte att det var bra färger möjligtvis att man skulle kunnat dra ner saturation.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Bilden känns lite grynig och inte äkta 1080p samt att ditt recording program har varit inställt på att recca 60fps men inte lyckats hålla 60fps genom hela klippet för det var inte riktigt "60fps smooth" så att säga.
Annars var det en skön rulle :)
Rätt schysst, musiken var lite hög i jämförelse med in game ljudet, bara nått å tänka på :)
Annars bra gjort! Kan du skriva crosshair settings för det siktet du använder i videon? :)
cl_crosshairsize 5
cl_crosshaircolor 5
cl_crosshairgap 2
cl_crosshairdot 0
cl_crosshairalpha "200"
cl_crosshaircolor "5"
cl_crosshaircolor_b "255"
cl_crosshaircolor_r "255"
cl_crosshaircolor_g "250"
crosshair 1
Disco Ensemble - White Flag For Peace
o r60 the movie mhmmmm blir nästan hård i byxan här
#9 lol jag tror jag vet vem du är.. du lirade väl med deltaiokappa? klart som spenat du blir sne när samma låt används men bara för den är "använd" betyder ju inte att alla som ska göra fragmovies i framtid inte får använda den, deltaiokappa filmen är väl typ 4-5 år gammal nu? ska vi skriva arga kommenterar på varje fragmovie som har bandet amaranthe i sig bara för "det använde dom i SK-Gaming the movie.." lol hursomhelst, om det är några år mellan låt-användadet så är jag okej med det, skulle såklart vara drygt om folk pumpade ut filmer med samma låtar efter varandra.
Fina klipp dock.
#12 aa vart lite stor skillnad mellan ingameljud och musik men orkade inte lägga ner för mycket tid :P Fragsen är mellan dmg-supreme :)