Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dead Bodies Everywhere

Postat av xTazeN. den 30 April 2005, 16:24
53 kommentarer · 149 träffar
Hejsan!

Jag håller på med Cs Filmen: Dead Bodies Everywhere (Dålig Fantasi? Vad vet jag) Men i alla fall så söker jag efter Demos till filmen.

~~–~~–~~–~~&# 150;~~

Krav på klipp:

Det får inte vara färdiga klipp alltså jag måste ha .dem filen

Demot ska innehålla mins 1 snygg frag och ingen "kniv frag" utan ett fint oneshot eller liknade om det är endast 1 frag.

Ni ska helst lägga in Demon + ett Textdokument där du förklarar vad som händer i klippet i en .rar , du får gärna också lägga in en .wmv/.avi fil i raren så att jag kan bedömma klippet innan jag kollar igenom demon.

Motståndet ska helst vara relativt bra... Men observera är det väldigt snyggt så tar jag det ändå ;)

~~–~~–~~–~~&# 150;~~

Om filmen:

Filmen kommer bli ca 10-15min lång. Introt kommer väll ligga på runt 2minuter och kommer vara nyskapande alltså: Inga "HLTV Flybies", outrot har jag inte riktigt bestämmt mig för ännu men det kommer bli något fint det med.

Jag kommer köra "startmovie 90" i filmen och om jag lyckas hitta någon riktigt bra Audio Codec så kommer den även innehålla s.k "InGame Sound".

Filmen kommer också köras med mina egna "Color Settings" inne i vegas så att den får en skön touch. Vilket jag själv anser väldigt snyggt när det är lite mer djup i färgen.

~~–~~–~~–~~&# 150;~~

Det var väll det viktigaste om filmen övriga frågor får ni ställa på IRC i #AxModish ( Jag har +op och nickar xTazeN )

Information om FTP får ni när ni kontaktat mig på IRC =)

Nu har jag laggt en "Teaser" på en FTP: http://www.soetast.com/~gadovi m/FilmeN.wmv

Hur Tror NI att filmen kommer bli?

241 personer har röstat

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..