Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

War Thunder - Världens roligaste match

Postat av tysk1 den 15 September 2013, 04:13
12 kommentarer · 724 träffar
Halloj fragbite!

Har på sistone återfunnit intresset i att skapa lite sköna rullar från diverse spel jag lirar. Satt en kväll och lirade lite War Thunder med en nära vän och drog igång fraps. Vi lirar ofta lite sköna spel som detta tillsammans och det brukar resultera i att vi åtminstone försöker lira halvseriöst och dra ihop lite teamplay, och ha sjuhelvetes kul samtidigt.

Drog först ihop denna rulle för att vi båda upplevde denna match som en av de bättre och roligare vi spelat och för att jag själv tycker det är kul att sitta och pyssla lite i Sony Vegas, även om jag inte är ett proffs på det. Eftersom både jag och kompisen min tyckte filmen var hysteriskt rolig så postar jag den här. Det värsta som kan hända är ju att ni inte tycker den är speciellt rolig eller bra, någonting jag inte har nåt emot :>

Har försökt att hålla ett relativt högt tempo i rullen, trots att den är lång, utan att kapa allt för mycket gameplay. Detta är trots allt ingen renodlad fragmovie.

Har precis laddat upp den på youtube, så bearbetningen kanske inte riktigt är klar och kvalitén må såväl vara lidande. Men det bör gå att se vad som händer i vilket fall. Annars rekommenderar jag såklart en download!

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=ppg36YlymOI
Download: http://delafil.se/key=4f4b7cee3e2786ffc6d43a7f20b256f0

Längd: 9:11
Format: Mp4

Vill ni veta någonting mer så är det bara att fråga.

Skulle även vara schysst med lite kritik, även om jag inte satsar allt för hardcore på editing utan gillar att hålla det rätt rent.

Peace!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..