Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slut komprimering

Postat av logicalinhOo den 16 December 2003, 12:59
6 kommentarer · 48 träffar
Hallå Sverige...

Det är så att jag gör en liten film som bara handlar om mig..den är bortot 15 min lång och det ända som egentligen är bra med den är nog fragsen och musiken ;)...nog om detta. Det är så att jag inte är någon filmexpert precis, så därför vet jag inte heller hur jag ska slutkomprimera min film..Jag har använt codecet : M-Peg4 V3 till mina klipp

och när jag ska slut komprimera min film (när jag gjorde det) så valde jag XviD M-peg 4 eller vad det nu hette..iaf..filmen blev på 1 GB vilket är lite väl mkt för en cs film..om det nu finns en vänlig kille som orkar hjälpa mig med detta som t.ex :AboO lr någon så är du mer än välkommen att göra det ;D

Skriv gärna här på tråden hur jag ska lösa detta livsviktiga problem lr helt enkelt maila mig här på fragbite lr min mail : imp00sible@hotmail.com lr helt enkelt söka upp mig på irc ( /q impe ) annars finns jag nog i #GhostSoldiers hoppas jag får några vettiga svar nu :) thx to the people!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..