Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny Fragfilm på G!

Postat av Kimon den 7 April 2005, 18:56
36 kommentarer · 57 träffar
Tjo! Jag (ForCce) tänker göra en fragfilm med frags mestadels från folk ni troligtvis inte kommer känna igen, men det kan också dyka upp lite småkändisar i den, det återstår att se! :)

Jag söker nu allstå frags till denna film. Det jag kräver är en zip/rar fil som ska innehålla:

› Ett demo

› Tid för fragen

› Ditt nick

› En Sample (inget måste)

Eftersom detta är mitt första seriösa verk så har jag inga tidigare filmer att bjuda på. Men, jag har en sak att visa upp, det är inte mycket, men det är bättre än inget. Det är en liten bit ur ett test-intro jag gjort till den här filmen.

Filmsnutten är bara ca 8mb stor och borde gå hyffsat snabbt att tanka för de flesta, den kan laddas ner på följande länk:

http://www.mombaza.niclassjobe rg.se/introtest.wmv

Hoppas jag får in många fina demos nudå! :) .. Mvh ForCce

Mig kan ni hitta i #Metaphor @ Q-net!

Som ni kanske märkt så funkar inte FTP'n längre. Jag gör allt jag kan för att hitta en ny, om nån här på fragbite har en jag kan låna så skicka ett PM eller msga mig på irc.
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..