Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Watch in Awe release

Postat av marux den 5 April 2005, 19:06
194 kommentarer · 242 träffar
Watch in Awe release

För nåra veckor sen släppte jag trailern till watch in awe som det första 5ive9ine gjort officiellt, den fick endast bra kritik och det tycker jag är ett bra betyg från ett sådant brett forum som fragbites : http://www.fragbite.com/?threa dID=105109

Trailerns syfte var att väcka mer intresse än det jag fått innan och visst gjorde den det, men fragsen räckte fortfarande inte till mer än en låt så filmen blev lite kort men yeye.

själv är jag inte nöjd med den eftersom jag la ner min själ i CAI projektet istället för denna film som var menad som tidsfördriv till Silvereye men så lägger CAI ner nu nån vecka innan LANet (som alla andra klaner jag arbetat med gjort, trSS TF5 Evermore osv) vilkett gjort att musten gått ur mig nu när jag satte mig ner och editerade introt som blev lite haffsigt...

men jag hoppas det ska duga såhåll till godo folks:

ftp://tester:hej@server.brra.s e/59.watch_in_awe_movie.rar - ( använd mozilla ) tack BRRA

www.heavens-clan.com/filez/mov iemakers/59.watch_in_awe_movie .rar - tack MOVIEMAKERS

over n out / marux @ 5ive9ine productions

**edit :

Jag ska passa på att mejsla ut några betänkligheter angående denna film :

det var inget seriöst försök att göra en riktigt cool film som typ "toop players" eller "Unknown Skills" utan ett test för mig själv mest att se vad jag klararde av på 3-4 veckor. Nådastöten skulle ju varit CAI filmen men den blir ju inte av nu så jag söker efter andra projekt. Fragsen kanske inte är de bästa, men jag var helt okänd då jag gick ut och sökte frags så det kanske inte e så konstigt ändå, samt att jag ville få ut filmen före april då jag tänkte börja på CAI introt, så jag jagade inte frags särskillt länge. Jag är varken missnöjd eller nöjd med filmen för det är den inte värd, la inte ner min själ i den ^_^. tack för alla åsikter och kom med mera.

** FILMEN E FETT GAMMAL OCH JAG kAN BÄTTRE NU:P VET INTE VARFÖR TRÅDEN LEVER FORTFARANDE!**
Föregående tråd

194 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 194 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..