Medverkar i filmen gör kurbits, qewi, pnouts, sajmon, evidence, qweek OCH khrome.
Download:
http://goplay.se/videos/3611/b ringles-the-movie/download
Stream:
http://www.sk-gaming.com/video /507767-BRINGLES_THE_MOVIE
https://www.youtube.com/watch? v=FEfeGj83xGM
Första delen är lite segare än de andra, PEYZ.
#98 självklart, tycker ändå att det är larvigt.
måste dock fråga; bättre ljus? någonstans du hade svårt att se i filmen eller wat? :SS
movits - skjut mig i huvet
royal republic - underwear
top cats - baby doll
brett dennen - comeback kid
5/5 toasters!
#123 Vet faktiskt inte passade inte mig i smaken bara, sen att dom presterar på internet men inte på lan (?) vad jag har uppfattat det som gör inte saken bättre.
#122 ursäkta, va? vi har besökt ett lan och det var lanbauer där vi hamnade på en tredje plats efter att ha presterat precis som väntat av oss, varken sämre eller bättre.
Game-Zone: pita, striker, Delpan, keiz & pronax
Keita: Rogga, manne, hyvlarn, transis & olofm
dessa lag kom etta och tvåa vilket var ganska självklart. har jy slängt upp en film på lite skit från lanet också som du kan se här: https://www.youtube.com/watch? v=0sAlMfWtV9Y
tack och adjö! :))
SkoJa riktigt vasst tar tillbaka inetheroes anklagelserna.
kurbits cpfilmer brought me here. Kände att jag var tvungen att kommentera då detta var en sjukt jävla vacker film. 10/10! GJ!
Nej men seriöst, bra film. Synd att kvalitén inte var så nice på Youtube dock!
.. och att första låten var något av det sämsta. Svensk truckerkepsmusik är döden för mina öron.
I övrigt fyndigt lagnamn och grymma frags.
Btw, varför finns det ingen bild på bringles ifrån lanbauer lol
#138 Förvånar mig inte att du skriver en sån dum kommentar, din åsikt är ju inte partisk för 5 öre. Atoc var ett kändare lag, mer rutinerade, varit lag länge och presterat väldigt fina resultat på lan. Mm, vem är det som hade koll på scenen egentligen. Du får gärna utveckla varför det är så otroligt självklart att ni skulle seedas högre än atoc. Ni borde varit förstaseedade.
Jag kan förstå att du kan tycka att ni borde varit seedade högre än atoc. Men att du kan snacka om vad andra tycker när din åsikt är jättevinklad är ju helt sjukt. Är ju inte precis att sk skulle säga att de var sämre än fnatic back in the days även om de var det. Lite skillnad dock att uttrycka sig som du gjorde lol.
hur skulle kommentarsfältet se ut om vi visade bilder på oss menar du?
#142 bringles har inte "varit med" lika länge som atoc lol. Kanske att de har spelat så länge men inte varit igenkända iaf.
Nu vill jag gärna ha lite åsikter ifrån andra än bringles och deras polar (exempel #141 och #142)
Wmb har vunnit över begrip på internet och kört över halva eliten. Kan han åka på lan och bli förstaseedad då eller? Det är ungefär samma sak.
Att topless spelade alla invitecuper är inte speciellt sant heller. Är intressant hur du förvränger sanningen och krigar för några människor som du inte känner haha. Låter realistiskt att killarna har varit klan i typ 6-7 år, spelat alla invitecuper men ändå inte kommit längre.
Frågan är väl ändå hur du vet saker och ting som du påstår? Jag vet att de spelade dessa cuper osv för att jag känner igen personerna från den tiden när man själv spelade sånt. Invitecuper var ju inte något jättespeciellt utan cuper där lag som presterat bra innan i cuper/annat fick komma med. Vet inte om du spelade cs på den tiden.
#147 Jag har inte sagt att jag VET något. Jag sa vad jag trodde och vad jag tyckte. Acceptera det, herregud hur svårt kan det vara att föra en diskussion på detta forumet. Jag har inte gått till personangrepp och sagt att andra har fel som vissa andra här gör utan att komma med fakta.
Jag har spelat cs ganska så länge iaf. På tiden då invite-cuper faktiskt var invite-cuper. Inte som i slutet när alla cuper hette "I/O" men det kunde vara tillfällena då man inte kände igen ett enda nick/lag. Nu finns ju inte dessa sidor kvar längre, men är 90% säker att man hittade atoc bra mycket oftare i invite-cuperna än topless. Har aldrig sett topless som något invite-lag och det tror jag inte så många andra har gjort heller. Med tanke på att mina kommentarer kritiseras gång på gång så vill jag gärna veta vad ni tror man blir seedad högt upp för. Alla lag vinner över alla lag någon gång ibland på internet, man blir inte högt seedad för att man vinner någon match på playnation precis. Det är officiella evenemang som räknas i mina och många andras ögon. Lan/stora cuper på internet möjligtvis.
Och nej halva scenen var inte med, halva scenen var väl cupadmins om inte annat.
#151 Nu har ju diskussionen spårat ur en aning också, borde inte vara en diskussion ens. Det är bara ord mot ord ändå som inte leder någon vart. Hade kunnat ha en poll eller att folk bara droppade en mening om deras åsikt. Strukturerade diskussioner är sällsynta på fragbite :>
atoc åkte på en hel del lan ja, men jag minns inte om de överpresterade på några lan heller, alltså att de slog lag som förväntas vara bättre. alltså skulle jag seeda många lag som jag vet är bättre än atoc på internet högre än atoc.
det är dock annorlunda med klanerna då lag som t.ex. polackerna bevisat sig vara sämst på internet men i princip bäst på lan.
#151 haha detta är så larvigt då man inte kan bevisa något, finns ingenting kvar som kan styrka det någon av oss säger.
men ja, sob, agaton, da-mighty, teamrosa och flera var med, men tänk på att invitecuperna var 16-32-64lags cuper. det var bra många lag som kom med i cuperna. det går som sagt inte att bevisa något från något håll och vet inte ens varför man skulle bevisa att något så larvigt egentligen.
Och nej halva scenen var inte med, halva scenen var väl cupadmins om inte annat.
Vill nog påstå att atoc överpresterade minst en gång på ett lanbauer där man kom 3a iaf. http://www.fragbite.se/?newsID =16396
Värt att nämna är att scenen var mycket större då och en tredjeplats på den upplagan helt klart väger tyngre. Fanns betydligt fler "bra" lag där.
Var ju inte speciellt ofta det fanns 64-lags i/o-cuper vad jag minns heller iofs. Oftast var det ju 16 eller 32. Var väl bara utländska sidor/stora kval som körde 64lags.
vi har inte mixat runt särskilt mycket och vi alla spyr på gathers, så sån skit spelade vi inte. men jo, gamla t2p.cs1 spelade jag de enda fem gathersena(?) jag spelat i hela mitt liv. jag och kurbits lirade väl med rickroll'd, eucalyptus, topless!, nacneli och lite annan skit. sen förstår jag egentligen inte hur man orkar bry sig om huruvida vi spelade invitecuper för flera år sedan eller inte.
jag tycker att vi borde varit seedade 3a på grund av hur vi presterat på internet de senaste två åren jämfört med hur atoc presterat, förstår inte hur det spårade ur till att handla om vem som spelade invitecuper för sex år sedan haha. och ja, jag tror helt klart att de flesta som var aktiva och någorlunda duktiga när lanet hölls såg oss som seedade 3a, före atoc, om vi nu skulle prestera lika bra på lan (vilket är självklart). det jag menade med min kommentar från början var alltså att vi spelade lika bra på lan som vi gör på internet, sjukt att du orkar störa dig på det.
im out, pz hej!
Kollar denna nästan dagligen #rip1.6