Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med WAV codec probs...

Postat av flipper'SOB den 7 December 2003, 16:29
2 kommentarer · 27 träffar
Jag har gjort klar en cs film i vegas video och renderat den m.m... Och så har jag gjort 1 pass coding i virtual dub och ska precis göra 2 pass samt lägga till ljudet som ska komprimeras med hjälp av LAME mp3 från wav till mp3 fil men det går inte, bara error meddelanden som dyker upp. Dock kan jag göra 2pass utan ljudet och så... Och om jag väljer att inte komprimera wav filen och låter den vara som den är står det ändå "fel i codec" när jag ska spela den i windows media player sen och så.. Men filmen rullar på, fast utan ljud då.

Om jag försöker öppna wav filen i windows media player funkar det inte heller så det måste ju vara problemet. Jag har avinstallerat och installerat alla tänkbara codecs utan att det hjälper. Värt att notera är dock att jag utan problem innan kunnat göra detta i virtual dub samt lyssna på wav filer...

Någon som vet hur jag löser problemet?

//Tacksam för svar...
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..