Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ess9t fuskfilm

Postat av qewi den 24 Januari 2012, 19:49
146 kommentarer · 858 träffar
tjena! mötte ess9t och hans vänner i helgen. vi förlorade men vi hade rätt dålig lineup så tänkte inte mer på det. khrome sa däremot att "HEARTSANDMINDS" fuskade redan efter några rundor av andra halvlek. men han var inte så övertygad att han orkade kolla demo så vi sket i det.

var inte förrän igår då jag fick höra att han tydligen fubbat mot en massa andra lag, däribland flusha, sajmon & co. som jag kollade hltv från när vi möttes och jodå, nog fuskade han allt!

så här kommer en 8 minuter lång fuskfilm: http://www.youtube.com/watch?v =GeYdQ7DMCFc

framför allt andra halvan är riktigt skön tycker jag, peace out!

qewi snyggt du spelade när man speccade med wh =d

just sayin''

UPDATE: han har blivit bannad från playnation och laget han spelade med är inaktiverat. det dåliga är att lagen som förlorat mot dem inte får tillbaka sina poäng, bara vi som gjorde fuskfilmen. surt för de lag som ligger i toppen och förlorat mot dem. försökte övertala admin att ge tillbaka poängen till alla men de menar på att det blir fel då lag fått för mycket poäng av att vinna mot andra lag då och alltså skulle de ha tjänat på att möta fuskaren om de får tillbaka sina poäng. själv tycker jag att det är mer orättvist att förlora poäng bara för att de mött fuskare men det höll inte admin med om.
Föregående tråd
Nästa tråd

146 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar