La nyligen upp en ny DotA film på tuben, söker lite kritik om uppkommande filmer, är ingen expert på det här med film redigering men gör det för att spendera lite tid från arbetslösheten.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#7 Har aldrig sagt att klippen ska vara snygga, men visst man tycker som man tycker. Replaysen är de som jag hade förtillfället och ville slänga ihop något utav det. Har du något finare så dela gärna med dig om du vill :)
Enda som var liiite nice var faktiskt när pudge jukade visage + sylla, fast ifall motståndet hade varit bättre hade han varit död.
Så alltså var det inte så nice, jag försöker inte vara dryg, tycker bara inte att klippen var bra nog för att det ska vara en hyffsad DotA-film
Btw jävligt kul att man känner igen i princip alla namnen:D
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men var några fina jukes iaf
3:10 Sk, vad är det snygga? Stun sen ulti? cmon löjliga klippa.
Enda "snygga" var pucks juke.
Annars var filmen puke xD
Så alltså var det inte så nice, jag försöker inte vara dryg, tycker bara inte att klippen var bra nog för att det ska vara en hyffsad DotA-film
Btw jävligt kul att man känner igen i princip alla namnen:D
bra film
#13 Kul att höra :)