Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#5 det blir alltid kommentarer angående betygsättningen som man egentligen kan skippa helt och hållet och köra enbart på ett sammanfattat utlåtande.
glidet och precisionen är verkligen helt outstanding, men min, läs _min_, propus 380 har gått sönder. ordentligt repad och att pvc-plasten har släppt från underlaget i 2 av 4 kanter.
om jag vänder på steken, skulle inte ett trasigt recensionsexemplar få dig att sänka helhetsbetyget?
Alla hårda mattor slits ju ut sjukt fort om man kör mycket. min qpad heaton fick en slät yta på mittenbiten cirka ett halvår efter köp. sånt man får tåla :p
Vilka glides man har och hur mkt man trycker ned musen när man kör påverkar också i hur stor grad en hård musmatta slätas ut och nöts sönder. En recension kan ju egentligen bara ges efter eget tycke och smak och sedan är det upp till betraktaren att få en egen uppfattning.
Vi ska vara glada att det kommer upp recensioner överhuvudtaget.
=)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Testa att läsa nästa gång " Jag vet inte om det är vanligt bland hårda musmattor att ytan repas väldigt lätt, men så var fallet med min Propus"
fattar dock inte hur du kan ge den 6/10 om det är den skönaste du har testat. borde ju fått mer trotts storleken och att den repas lätt
glidet och precisionen är verkligen helt outstanding, men min, läs _min_, propus 380 har gått sönder. ordentligt repad och att pvc-plasten har släppt från underlaget i 2 av 4 kanter.
om jag vänder på steken, skulle inte ett trasigt recensionsexemplar få dig att sänka helhetsbetyget?
Vi ska vara glada att det kommer upp recensioner överhuvudtaget.
=)