Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker awp demos

Postat av Riiz den 12 Juni 2011, 12:08
75 kommentarer · 211 träffar
Tjo fb! Har tänkt slänga ihop en liten awp-rulle och jag behöver specifika klipp från er. :) Det jag letar efter är snabba frags, helst minst 4st. Det behöver inte vara speciellt snyggt, duger även med ecofrags. Föredrar om du inte switchar mellan skotten eftersom jag vill redigera på ett speciellt sätt (kan säga att jag kommer fokusera mycket på sync).

Om du har ett sådant demo och har lust att vara med så ladda upp ditt demo i en .rar fil tillsammans med ett textdokument innehållande tid samt nick. Skicka länken till mig antingen här på fragbite eller på sk.

Har hittills bara gjort en kort minimovie, men den får duga som sample. http://www.sk-gaming.com/video /335188-Nitroxy_minimovie

Processen:

[O] Tittar och tar ut tillräckligt med demos

[ ] Skapa intro

[ ] Skapa fragdel

[X] Skapa "nameboard"

[ ] Eventuellt skapa outro

[ ] "Rendera" samt encoda

O = Punkten jag är på just nu

X = Färdiga punkter

---------------------------- ------------------------------ ------------------------------

Nerlagd pga demo-brist
Föregående tråd
Nästa tråd

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..