Hej!
Nu har jag samlat ett gäng sköna killar och tjejer för att köra KUPPEN projekt. Det vill säga att varje fredag hostar vi en turnering om det blir succé efter den första kommer vi även försöka köra på lördagar och söndagar för att skapa en tävlingsinriktad och rolig stämning i svenska dota världen.
Är ni sugna på leverera denna fredag den 14e? Isåfall kan ni regristrera er och signa upp nu på
http://binarybeast.com/xDOTA21411105#
Ha en skön och rolig vecka,
Från er generösa Styxa
Vill också se mer samarbete på public, är ju nästan 0 nu.
Dubbelklickar du "Q" på ett objekt i säg, conquest, så blir det en liten grej runt objektet som visar att squadleadern vill att det är det objektet man ska attackera.
Det kommer nya banor nu, förhoppningsvis så är de bättre då :)
sen ser du ju inte mer på minimappen bara för att du trycker på M..den blir större men du ser inte mer än vad du gjorde på innan du tryckte m :p
och flashlights? dom får gärna ta bort den skiten, sämsta jävla påhittet, hatar h*runge teamm8s som alltid ska blända en, OM OCH OM IGEN.
Fixa blocksystemet, det är så sjukt jävla efterblivet nu, så man börjar för fan böla ibland...
Fixa alla jävla buggar, crashar och allt annat som INTE borde finnas i en RETAIL version, speciellt INTE efter att dom redan har uppmärksammats under beta och det har patchats 1 gång redan....
ta bort battlelog eller göra som ett "main menu" interface fast i windowmode style, så det inte körs via en jävla idiot webläsare >_<
Annars är spelet i sig, jävligt kul och underhållande, kanske nerfa FLARE-cd, då man inte kan ta ner 1 heli/flygplan, om man inte sitter i en AA eller är 3-4pers som skjuter på samma helikopter, med voice chat..
Sluta spela om du ska whina så mycket. Vad ska vi på trollforum göra åt saken?
Jag tkr det känns bra att få MVP 1-2-3 enkelt på runt 5k poäng, bara för att mina teamm8s/motståndarlaget suger, gör så jag lvlar snabbare x), sen när motståndarlaget äger halva mapen, så är det alltid skönt att gå i ryggen och snipa lite baser, så man rushar points<3
Och jag undrade vilka ändringar ni gärna ville se.
kul och se om någon saknar något från andra bf spel osv
Jag gillar spelet men det finns mycket att förbättra :)
du får absolut säga vad du tycker. Men det du säger bryr jag mig inte ett skit om och förmodligen ingen annan heller. Du kan ju svara på min sista fråga istället för att ignorera den totalt.
och jadu, vi kan indirekt inte göra ett piss, men dom har ett rätt expanderat FEEDBACK och Support ställe, dom läser även gaming forum och deras egna forum för att se olika önskemål, detta spel är byggt på vad en community från bf2 har frågat om...
kul och se om någon saknar något från andra bf spel osv"
jag har inte bett någon här göra något alls åt saken... och om du nu inte bryr dig ett skit.. varför ens kommentera? tråkigt liv eller?
Extremt tråkigt!