Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TI4, ventilera tankar om upcoming games.

Postat av MRBAD den 10 Juli 2014, 12:19
11 kommentarer · 560 träffar
Dag två, här tänkte jag att vi skulle ventilera våra tankar, om olika upcoming games. Ni får gärna posta upcoming matches så att vi håller tråden i liv, jag är ganska dålig på att uppdatera trådar :(.

Team empire - Liquid, jag är helt övertygad om att liquid tar det här gamet. I min värld så har de presterat lång över min förväntan, och empire spelar jävligt dåligt atm, (ingen bootcamp??)

IG - Mouz Tycker inte att mouz har hittat rätt. De må äga sönder early game. Jag hoppas att mouz börjar prestera för det är iallafall sjukt med action när mouz är igång!

Team empire - DK, visst DK har en tendens att tappa vissa games, men empire är ingenting att hänga i granen.

Cloud 9 - Na'vi I mina ögon så har na'vi bara stött på "hårt" motstånd från vici so far. Idag tror jag att na'vi får en tuffare resa, då de måste ta sig igenom både titan och C9 i sina första två matcher. Men vad händer om C9 inte får sin tide?

Titan - na'vi Jag tror att detta blir en jämn match, båda kommer in med respekt för varandra. Jag tror däremot att Titan har större respekt för na'vi än vad de har för titan. Men titan kommer definitivt bjuda upp till dans, och med en vinst mot alliance så kommer de ha lite extra självförtroende.

Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..