1
Jag är så jävla trött på ryssar i dota 2!
Postat av detvarvisstkul den 22 September 2013, 04:32
113 kommentarer · 1 450 träffar
Jag lirade precis ett game med min kompis. (Captains Mode) och självfallet blir en ryss som nickar något i stil med "Dimitri" kapten. Han ignorerar alla våra önskemål på heroes och pickar följande: Abaddon, Centaur, Magnus, Keeper of the Light och Chaos Knight. Vi blir rätt irriterade, men tänkte ändå att han kanske har någon next level plan eller dylikt.
När vi sedan vid upprepade tillfällen frågar varför han pickade som han gjorde svarar han tillslut: "Horse team :D" för att sedan glatt spela vidare. DET HÄR HÄNDER VARENDA JÄVLA GAME MAN SPELAR, alltid ryssar som kommer in på EU west servers och förstör, medvetet och omedvetet. Jag har hört rykten om att de flyr sina egna servrar på grund av Pakistanier och liknande folk som tydligen ockuperat de ryska servrarna, och därför så flyr de till oss. Vill inte ens tänka på hur hemsk någon kan vara så att t.o.m. ryssarna flyr.
Vad är era egna erfarenheter med ryssar inom gaming? Hur ska man lösa problemet? Banna dem från Eu west?
Säger inte att alla ryssar är så dåliga utan endast en stor majoritet.
När vi sedan vid upprepade tillfällen frågar varför han pickade som han gjorde svarar han tillslut: "Horse team :D" för att sedan glatt spela vidare. DET HÄR HÄNDER VARENDA JÄVLA GAME MAN SPELAR, alltid ryssar som kommer in på EU west servers och förstör, medvetet och omedvetet. Jag har hört rykten om att de flyr sina egna servrar på grund av Pakistanier och liknande folk som tydligen ockuperat de ryska servrarna, och därför så flyr de till oss. Vill inte ens tänka på hur hemsk någon kan vara så att t.o.m. ryssarna flyr.
Vad är era egna erfarenheter med ryssar inom gaming? Hur ska man lösa problemet? Banna dem från Eu west?
Säger inte att alla ryssar är så dåliga utan endast en stor majoritet.