ser ut som xhovost lämnar navi dock inget bekräftat efter tagit ut text ur en intervju innan för sedan tittat på dendi:s twitter där
följande skrivits.
"our last teamplay move :(" och en länk där dendi rider på xhvost.
Med ett svar i posten utav xhvost själv där han säger det vart kul att spela med dig som svar.
Inte, inte så konstigt med tanke på vad man såg xhvost skrev/sa i intervjun efter ti3 finalen.
https://twitter.com/NaViXBOCT
Tyckte dock att kuro spelade riktigt bra.. kanske dock jag som sett för få matcher från navi under ti3
<small><a class="discreet" href="?contentID=93">Skrivet med min iPhone</a></small>
Vad snackar ni om? Det är ingen i Na´Vi som är ryss.
Det är förövrigt ingen ryss i Na'Vi, Puppey är ifrån Estland, XBOCT, Funn1k & Dendi är från Ukraina och KuroKy är ifrån Tyskland.
Ser ut som att de trollade?
!!!!!!!11.111
"Hade DU haft minsta koll på dota scenen så hade du vetat att dendi alltid trollar på twitter och fb, ställ dig i en hörna och skäms nu."
Vadfan har Dendi med saken att göra? Vi diskuterar kuroky & XBOCT, vart kommer dendi in? Du är ju bra tappad.
#30 "måste ju sätta lolspelare som tror dem kan allt om dota bara för att dem kollade på ti3 finalen på plats ;)"
Största jävla tönten, stolt över att du såg prelimsen eller? Newfag.
Jag kan citera dig "hade du haft den minsta kollen på dota 2 scenen så hade du fattat att dem trollar." Jag betonar "DEM", såvitt jag vet så är Dendi en person, dvs singular och "dem" betyder plural? Rätta mig om jag har fel, Mr.Insatt-spelare-i-DotA2-scen en.
Ps. Död åt furion