Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cpkväll på dota 2

Postat av JagHatarAntiVitPersoner den 13 Februari 2013, 19:09
33 kommentarer · 170 träffar
Tja Fragbite, en sån sjuk håller på och händer och jag vet inte vad jag ska göra!

Satt med mina 4 bästa polare i Mumble och lirade lite dota, Vi hade förlorat 2 matcher irad och jag var trött på att daniel alltid ska feeda, Så jag frågade varför han inte rycker upp sig och astränger sig lite! (Han har mitt i games bara sagt brb och gått o tagit en rökpaus, Vem fan gör det??) Så jag sa åt att han borde anstränga sig lite mer, Han sa OK och vi söker ett nytt game

Jag väljer Warlock för det är helt okej att köra support om man kör med polare, Jag springer med daniel på top för att försäkra mig om att han inte dör och feedar.

Efter cirka 4 Min in så springer han och towerdivar för deras Spirit breaker hade lite hp och han dör ju självklart, jag lackar ur och frågar vad fan han håller på med

Jag - Vad fan görru danne?

Daniel - SB hade ju lite hp trodde ja kunde ta han jö!

Jag - Nä fyfan du är så jävla dålig, Uninstallera dota plsss

Daniel - Ska du ha stryk fittunge?!

Jag - Lugna dig, noob.

(Jag och daniel brukar alltid skojja om detta, så tog det inte så allvarligt, vi bor lixom 2 kvarter ifrån varandra!)

Vi fortsätter och han får 2 kills samtidigt som han dött 3 gånger till, alltså 2-4-1 i stats, medans jag trycker på 1-0-0

Nu frågar perra vad han håller på med!

Perra - Danne va görru för nåt igentligen? Rycker du inte upp dig så får du inte vara med längre, jävla fider (feeder)

Daniel - Käften hora

Nu märkte vi alla att något har hänt med kiss-daniel

Så anders (kallad ande) börjar ju driva med han

Det är så att daniel har en jäkla fin syrra så han började såklart där..

Anders - Vafan äre med dig daniel? har du inte legat med syrran på ett tag eller?

Daniel - Nä nu jävlar

Vi hör att hans headset slår i marken och vi undrar lite vad som händer

15 min senare flyger det in en jävla sten igneom mitt fönster, med en lapp "Kom ut och slåss så ska vi se vem som är fider"

Skriver på baksidan av lappen och skriver "Ska trycka din syrra nu, brb"

Och kastar tillbaka den!

Så jag tog bakvägen ut ur pappas villa och börjar vandra sakta men säkert mot dannes hus, Tog med min soft air gun ifall daniel ville jiddra ifall att

Så när jag nästan är där så ser jag danne gå mot mig (Tror han såg mig när jag gick ut på gatan)

Så jag sköt cirka 5-7 skott mot honom och gjorde en kullerbytta i en buske, samtidigt som jag hör en varg bakom mig... Men jag måste chila nu, Sitter på mobilen så jag uppdaterar när jag kan om hur det hände,

UPDATE UPDATE: Hej igen fragbite, lets continue hur det gick!

Samtidigt som jag hör en varg bakom mig, Tror jag! Visade sig att det var grannens fula pitbull, vi brukade kasta snöbollar på den när vi var mindre så den tycker inte om "oss" (Vi 5 fina grabz)
Iallafall, Hoppade ur busken och samtidigt som jag gör det så ser daniel mig, Han blir rasande som roshan och springer mot mig, (Men han e ju en knubbiz) så jag springer snabbt ifrån honom!
Springer till den lokala pizzerian och textar hans syrra

Jag - Tjo, Kom till pizzan på en pinne?
Johanna - Jomen visst. Där om 4 min och 20 sek

Medans jag väntar spelar jag lite bike race, Såg att han utmanat mig på bike race för 2 dagar sen, Tänkte att nu fan ska han få pisk av en pro, Sagt och gjort, han fick tiden 21 sek nånting, krossade han med 18!
Skickade iväg ett meddelande till honom på sms

"Du är så dålig på alla spel att jag till och med krossar dig på bikerace, n00b"

Får raskt ett svar tillbaka, blev helt förvånad!

"Vart är du din ungjävel?"

Svarar med
"Ska trycka din syrra"

Ser att Johanna snart är vid mig, Så går och möter henne och hon frågar mig direkt

Johanna - Varför är kiss-daniel så jävla sur för? han skickade precis ett sms och frågade vad jag gör, har inte svarart än!
Jag - Nä duvet ju hur kiss-daniel är, Ska alltid överdriva.. Precis som tomek!
Johanna - Vem fan är tomek?
Jag - kickel(?) mannen!
Johanna - ok..

Vi går en bit och ser daniel komma mot oss, fuck tänkte jag. Nu jävlar ska han få smaka på min ultimate!

Springer mot honom och tänkte möta han och dra en kick mot hans bröst, När vi är cirka 5 meter ifrån varandra och jag hoppar upp i luften.. jag ramlar. Daniel viker sig av garv och då blir jag ännu mer sur, En jävla fider kan ju inte skratta åt mig tänkte jag! Reste mig kvickt som jackie chan när han ramlar ner, Drar en 780 spark mot honom och träffar han på smalbenet, Fidern blir kiss-sur och tänkte hammra mig i ansiktet med en spade det är då jag tar upp min soft air gun och skjuter mot honom, Han var en jävel på att blocka, Frågade honom varför han inte var så här bra på att slåss in-game men då svarade han inte...

Jag tog hans syrra på ryggen och sprang iväg med henne och satte på henne i en buske lite snabbt och sen sprang jag hem igen..

Efter jag tagit upp skype (Dom hade bytt från mumble till skype) så snackade jag lite med dom andra och likförbannat kastar idiotjäveln daniel in en till fitt-sten med en lapp...

"Kom ut"

Kastar tillbaka stenen med en kniv på sig och en lapp

"Du får använda vapen, jag klarar mig bra som tank ska du veta"

Fortsättning följer, Ska ut nu och visa vem som bestämmer!

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..