Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Gillar du Dota serien? Isf har jag en invite som jag ej behöver. Skulle kunna göra en fair-trade. Counter-Strike 1.6 för Dota 2.
Bara dra en invite på steam till accountet "maidenisaak" så kan vi snacka mer där.
Det är mer eller mindre 1.6 jag vill ha, och nu då jag har min invite liggandes i inventory och tar upp värdefull plats, vill jag bara bli av med den. (Först till kvarn är det som gäller, så kontakta mig helst på steam INNAN ni köper spelet.)
#13 , #15, Nej, det handlar inte om att jag är fattig eller att jag försöker tigga mig till ett konto.
Jag är helt enkelt bara smart, varför betala för något som du kan få gratis? Förklara det för mig, sedan kan ni börja snacka.
"Du kommer aldrig att sälja när andra ger ut gratis!" Jo det är precis vad jag nu redan har gjort. Så sluta spela tuffa över internet, gå ut på stan, skaffa ett socialt liv eller väx helt enkelt upp.
Ni är säkert ett par 11åringar som skulle skita ner er om ni träffade ngn ni snackat med över internet, för ni vart så inni h-vete coola.
#29 kom tillbaka hit när du lärt dig räkna please^^ 9.99€ x ca 8 (då värdet på euro ligger runt 8 kronor.) Det är då inte 49kr. Fast förlåt, glömde ju att fragbite bara har en massa 12åringar som members.
#30 fyfan vad du ägde honom!! du satte verkligen dit honom där, mannen!! hoppas verkligen att du frapsade när du skrev så han verkligen känner sig bortgjord.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ont dota2store
Bara dra en invite på steam till accountet "maidenisaak" så kan vi snacka mer där.
Det är mer eller mindre 1.6 jag vill ha, och nu då jag har min invite liggandes i inventory och tar upp värdefull plats, vill jag bara bli av med den. (Först till kvarn är det som gäller, så kontakta mig helst på steam INNAN ni köper spelet.)
Jag är helt enkelt bara smart, varför betala för något som du kan få gratis? Förklara det för mig, sedan kan ni börja snacka.
"Du kommer aldrig att sälja när andra ger ut gratis!" Jo det är precis vad jag nu redan har gjort. Så sluta spela tuffa över internet, gå ut på stan, skaffa ett socialt liv eller väx helt enkelt upp.
Ni är säkert ett par 11åringar som skulle skita ner er om ni träffade ngn ni snackat med över internet, för ni vart så inni h-vete coola.
My opinon.
Ger bort gratis keys vid pm , byt inte med dom snåla idioterna.
dö bara, ungjävel.