Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Skicka någon utav dina polare som hon inte känner till som ser bra ut. Gör så dom strular eller att han kysser henne. Så anklagar du henne att vara otrogen. :EAZYMODE
Blivit väldigt mycket då vi bott ihop i hennes lägenhet & då vi träffades
Varje dag så blev det för mycket... :s
Hon har varit borta i 3veckor nu och inte varit såhär glad på väldigt väldigt länge!
Snacka med henne istället för att bara dumpa right away. Ni kanske börjar bråka och sånt men då kan du ju bara säga rakt ut att du funderat på att göra slut pga "det har blivit för mycket". Så kan du ju ta det från där istället..
Alltså, åk hem till henne när hon kommer hem och be henne att komma ut, så säger du det rakt ut och tydligt "jag vill göra slut med dig. " så det inte blir några missförstånd senare.
gör det inte typ nära en bro för tänk om hon är jättekär och blir skitolycklig då kanske hon hoppar ner när du gör det och det är ju inte så bra.
om hon fortfarande tycker om dig möt henne i en pcw och säg att om du vinner är det slut och om hon vinner är det inte slut. Det kommer funka till 100% ( om du inte suger på 1.6 )
Bra att du måste be om hjälp till att dumpa din tjej.
Är du cool osv irl?
smsa, ring, träffa henne, facebook, twitter, instagram, ligg me hennes mamma, syrra, farmor, mormor, kompis, bästakompis, en random
finns miljoner vägar att ta smallson.
Jag körde hem till mitt ex, ringde henne och bad henne komma ut. Vi satte oss båda i bilen och där berättade jag vad jag hade på hjärtat.
Tror inte det är smidigt att göra det i stan, personen i fråga kommer ju eventuellt bli väldigt ledsen och vill nog inte sitta och storböla eller liknande i stan.
Hemma eller nära personens hem tror jag mest på.
#7, #30 jäklar vilka svaga och osäkra människor ni måste vara. vill man göra slut så gör man slut, det är ju inte bra varken för er eller för bruden om ni ångrar er bara för att hon börjar gråta och ni får skuldkänslor.
#0 gör det hemma hos henne bara. gör det gärna så tidigt som möjligt på dagen så att ni har tid att snacka efter så hon kan få säga det hon vill säga och ställa de frågor hon vill. om det blir allt för långdraget kan du säga att du måste gå också, värre om ni är hos dig så du måste be henne att gå. inte lika lätt. så ja, gör det hemma hos henne bara och gör det ordentligt; rakt och ärligt.
Fråga om hon har lust att "ta en fika" där du sedan beskriver att ni "behöver prata". Hon lär förstå vad det kommer handla om. Finns dock inget jobbigare när en brud man träffar säger att "Vi måste prata"..
Gör det hos henne och dra när det är över, ingen idé att stanna och hon slipper gråta in public. Förhoppningsvis är även hennes morsa eller syster hemma så hon kan gå och krama lite på dem. Se till att du står på dig bara och inte stannar kvar efter du har gjort slut så att hon börjar klänga på dig-
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ont: inte hemma, då kan hon gråta och pussa dig.. Och så kommer du falla dit igen, det hände mig
Skrivet med min iPhone
Ta med henne på restaurang/cafe och förklara hur du känner. Bjud henne på någonting såklart
Skylt 1: [Namn],
Skylt 2: Jag
Skylt 3: vill
Skylt 4: göra
Skylt 5: slut.
Skrivet med min iPhone
Om ni kommer på något mer så skriv gärna :)!
#18 Will do! Det blir tyvärr på lördag då hon kommer hem då
Skrivet med min Android-mobil
Blivit väldigt mycket då vi bott ihop i hennes lägenhet & då vi träffades
Varje dag så blev det för mycket... :s
Hon har varit borta i 3veckor nu och inte varit såhär glad på väldigt väldigt länge!
gör det inte typ nära en bro för tänk om hon är jättekär och blir skitolycklig då kanske hon hoppar ner när du gör det och det är ju inte så bra.
Skrivet med min iPhone
Träffas och gör slut hemma hos någon av er?
Tack för garvet<3
Är du cool osv irl?
smsa, ring, träffa henne, facebook, twitter, instagram, ligg me hennes mamma, syrra, farmor, mormor, kompis, bästakompis, en random
finns miljoner vägar att ta smallson.
Tror inte det är smidigt att göra det i stan, personen i fråga kommer ju eventuellt bli väldigt ledsen och vill nog inte sitta och storböla eller liknande i stan.
Hemma eller nära personens hem tror jag mest på.
#0 gör det hemma hos henne bara. gör det gärna så tidigt som möjligt på dagen så att ni har tid att snacka efter så hon kan få säga det hon vill säga och ställa de frågor hon vill. om det blir allt för långdraget kan du säga att du måste gå också, värre om ni är hos dig så du måste be henne att gå. inte lika lätt. så ja, gör det hemma hos henne bara och gör det ordentligt; rakt och ärligt.
Skrivet med min iPhone