Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dota Fantasy League

Postat av Gregorius den 14 Augusti 2012, 13:56
3 kommentarer · 228 träffar
Tjabba. Har ni missat Dota Fantasy League så är det dags att kolla upp det nu innan TI2 drar igång.

Dota fantasy League är en nystartad site med i dagsläget 4-5000 användare (lag). Det går ut på att sätta ihop ett så bra lag som möjligt med en given budget ($10 000 000).

Man köper spelare som redan existerar, man kan bara ha två "spelare" från samma lag, dvs, jag kan köpa Funzii och syndereN fråm mtw sedan så är det stopp, resterande spelare får jag helt enkelt köpa från andra lag (max tio spelare i sitt lag).

Sedan när det drar igång så går det ut på att ha fått ihop ett så bra lag som möjligt. Man får poäng (på siten) för hur spelarna presterar i sina matcher under TI2.

Jag tänker inte outa mitt team så att ni kan dra fördelar av det xD

Kika in i alla fall. Jag tycker att det verkar måttligt skoj, jag tänker ge det en chans i alla fall.

Den/de användaren med mest poäng intjänade när TI2 är slut kommer att vinna ett pris. (dvs, den spelaren som har skapat det bästa laget, det gäller såklart att dessa enskilda spelare presterar).

Har man någon favoritspelare i t.ex M5 (som inte är ett "jättetopplag" ) så kan det vara riktigt värt att köpa en sådan spelare, dels är de mycket billigare och risken att fler köpt samma spelare minskar såklart då de flesta (kan jag tänka mig) köper spelare från de lite mer dominerande lagen.

Länken ja,
http://fantasy.dota-academy.co m

Må väl
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..