Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker nån slags Dota2 guide

Postat av kugelblitz den 20 Maj 2012, 06:30
8 kommentarer · 162 träffar
dafuq, topic buggar som fan, ska stå "Söker nån slags Dota2 guide". Ledsen om ni nu skulle tro att det var något annat det handlade om

Godmorgon fb!

Jag söker nån slags guide till Dota 2, har aldrig spelat dota 1 eller HoN (vilket verkar ganska så likt) så vet som sagt inte så mycket om det, DOCK har jag spelat LoL i cirka 8 månader nu så känner igen mappen och kan basics i MOBA-spelen. Har varit rätt så sugen på och spela något annat moba spel eftersom jag tycker LoL börjar bli så tråkigt och mina polare lirar HoN/Dota för det mesta.

Vad jag har sett så är väl mappen MYCKET större än i Summoners Rift (LoL) och jag ser ingen skillnad på minonsen och championsen i Dota. Den enda "guiden" jag sett till Dota är den från First Look series när nån snubbe som heter Omer(?) spelar olika spel och folk får se hur det ser ut, men han förklarar knappt något i själva videon och fattar som sagt 0 :DD

Skulle vara skönt ifall någon vet nån slags "newbie-guide" för Dota2.

Tack på förhand :)
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..