Tjenare gubbar
Mr. Nook1e här!
Tänkte bara nämna att jag känner mig som en fet ensam svensk i #TLNET-Dota , Det är en skön öppen liga som alla kan vara med i.
De finns både bra och dåliga spelare, när du nått upp över 30 True Skill Rating Points, så får du spela med proffsen.
Finns en hel del kända dota spelare där.
Tänkte bara nämna detta och hoppas på att de lockar er,
För att gå med skriv !add , så får ni en länk där ni ska regga ert steamid (ditt steamid får ej vara privat, du kan sätta public sen privat igen)
Sen !account för ingame nick, sen !add igen så är ni med!
Det var allt för mig
Tack och hej
Disk: Vad är bäst, Matchmaking eller en organiserad liga?
EDIT: TESTAR ÄNDÅ :Pppp
nvm, kom in nu
Man quear segare till vanliga games. Bara jag som upplevt problemet med alla leavers? Samt alla nya idioter som aldrig lirat RTS förut, varför ansöka till en beta för att få vara med och utveckla spelet när man aldrig har haft någon erfarenhet av spelet förut. Spelar ingen roll om du är dålig men folk som aldrig ens rört ett RTS-spel har ingen nytta av att spela Dota 2 nu, sök er till LoL alt. HoN.
Det är inte tillåtet att flama folk, men om man får någon bannad för att de flamar i games får man flera andra spelare emot sig för att man är "en liten bitch som reportar".
Att #0 tror att han är bra för att han har en stream med i snitt 4 tittare gör det hela mer ironiskt.
Japp, jag spelar endast MM men brukar ofta stacka med bra folk. (Top 10claner)
Pratade häromdagen med falli (manager för mym) där han frågade om jag ville vara med i mym's nya dotalag. Tyvärr tvungen att tacka nej då jag har alldeles för mycket jobb just nu.
Onödiga påhopp, han tipsar bara om en öppen liga, tönt.
Du är bara ledsen för du har negativ rating.
#38 negativ rating? Spelade oseriösa picks och vann med typ 50-0 mitt enda game. Sen blev jag bannad för att jag lämnade ett annat där en idiot game-ruina. Bra admins, bra liga! wooooh
ont: matchmaking e bäst.. slipper man folk som tror sig :)
Dessutom har jag inte sett någon av de du nämnde lira. Bara för att de iddlar i kanalen betyder knappast att de är aktiva? Jag kan ha fel, men tvekar att någon proffs faktiskt skulle lira i en så dålig IH liga som denna. Och du får gärna förklara varför folk i US skulle få mer delay än folk i EU när man spelar på diverse servrar, makes no sense.
Det är en dålig liga, spelar ingen roll vad du säger. Men du kan ju fortsätta spela där och imponera med pudge osv
Kan ni inte bara tacka för tipset och om det inte är någonting för er så kan ni väl bara gå vidare? Känns rätt lönlöst att leka pro-gamer och sitta och berätta om hur duktiga ni är och platsar i mixar med proffsen.
Tänkte bara säga att vi skall starta upp NORDIC-IHL igen.
Tack för mig!
#48 dock så flamade #0 mig innan jag började hata så.
#50 Nice, skulle vara så jävla skönt om någon fixade sweden dota room 01 känslan i gamesen, utan tvekan bästa stället att lira på.
/Din vän OPEN YOUR HEART/Soleher