Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver ni Dota 2 Keys?

Postat av Wagamama den 28 Februari 2012, 05:15
16 kommentarer · 278 träffar
Hej!

Jag delar ut 10 Betakeys

Hade en tråd här uppe nyligen som blev nuked av någon anledning, jag har inte blivit meddelad varför men antar att admin syftar på

"§16 Reklam för IRC-kanaler, hemsidor eller andra onödigheter är enbart störande och därför förbjudet."

Detta är inget av ovanstående, det är en möjlighet för folk att få sin betakey, precis som när dem fyller i vilket annat Key-contest formulär som helst.

Den info ni behöver finns att tillgå på nyhetssidan GGnet.
länk:
http://gosugamers.net/dota2/th read/917755-10-betakey-giveawa y

Det går ut på att rösta för vårt deltagande i en turnering, tar 2 click och sen är det klart, ni behöver inte likea oss, besöka oss igen eller Sharea, vi skiter fullständigt i hur mycket trafik vi får.

Anledningen till contesten är att en turnering förlitar sig på community-votes istället för qualifiers/invitations för att avgöra vilka som ska få vara med, och arrangören ansåg "alla medel tillåtna" för att få votes, så länge man håller sina löften

(Vårt fall: 10 betakeys som lottas ut randomly)

Till admins/folk som anser detta reklam:
Jag har inte nämnt vilket lag jag spelar i, vilken turnering det gäller, om det finns en stream eller IRC eller organisation dem ska tackaa för det.
Jag tycker mig följa ert regelverk väldigt lydigt och hoppas ni inte nukar den här tråden också utan varning.

Det var allt , har ni några frågor som INTE tvingar mig att på något sätt bryta forumregler så besvarar jag dem gärna.
Och ja, folk har fått nycklar av mig förr, har många som kan gå i god för att det ej är scam, tråd om detta finns på alla dem stora dota-sidorna.

Tack och hej!
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..