Såg precis en kille lägga upp en dota 2-skola här som enligt de flesta var riktigt kass. Gör då istället ett eget försök och hoppas att min erfarenhet kan vara värd något!
En hero lite då och då för att börja med
URSA:
Skog prioriteras såvida du inte har stabil supp som kan sitta dig lane. Om du skogar, tänk på att quell inte funkar så kör lite consumables och stout till att börja med. Målet är att få en så tidig vlads som möjligt så du kan ta rosh på lvl 5-6 cirka.
Phase boots är att föredra för att få lite extra speed när du jagar samt lite extra dmg. PT är också helt ok då de ger hp samt mer attack speed vilket kan vara bra då buffen är över.
Initator item kan va antingen blink eller loth. Själv föredrar jag loth då den ger stats och att den dessutom alltid kan användas även om man får några slag på sig. Därefter är det bara att bygga HP för att buffa ultin.
Så mina itemval blir vlads-phase-vanguard-loth-hear t-vad som helst t.ex bash.
Ursa bör roama mycket och inte fastna på lane för mycket. Har du freefarm är det ju dock värt att stanna lane så länge som möjligt.
EDIT:
Uppdaterar med lite allmänna tips
Spelar du support ska du inte räkna med att få mycket klirr i kassan. Wards och courier är givna köp tidigt samt andra support items som meka, pipe, jango och vlads är bra senare. Om det inte går jättebra för laget kan du få nöja dig med boots, stick och kanske en bracer genom hela gamet då wards och smoke kan vara viktigare för laget än andra items som bara gör din egen hero bättre. Om ni gankar och ni har en given kill ska du undvika att ta lasthit så gott det går och försöka ge bort den till carry. Tänk på att om du spelar Dazzle kan det i clash vara klokt att dra grave på sig själv då du kan supporta andra om du inte dör vilket kan rädda fler liv i slutändan. Hjälp dig själv för att hjälpa andra med andra ord.
Även om missreports är viktiga kan man inte bara förlita sig på dessa hela tiden. Folk gör misstag hela tiden samtidigt som illus och tps kan förvirra, så håll alltid bra koll på minimap själv.
Picka klokt. En hard carry och en eller två semi carries räcker väl. Jag anser att man alltid ska ha två support med bra disable eller slow, en hard carry, en initiator och en semi carry/tank. Håll dessutom reda på vilka heroes det andra laget har så att ni vet om ni måste pusha tidigt för att vinna snabbt eller kan turtla och outfarma dom så ni vinner late. Har det andra laget 3 hard carries så gäller det givetvis att avsluta kvickt eftersom de förmodligen tjänar mer på att tiden går än vad ni gör.
Diskussionen kretsar givetvis kring huruvida ni håller med mig eller inte samt saker det finns att tillägga
Uppdateras vid intresse, tja
skolan> betyg?
Nämen ryck upp dig, det blir bättre man!
Skrivet med min iPhone
Försök att tänka positivt, längta efter en framtida hund istället.
Du kan alltid skriva meddelande till mig här på Fragbite om du känner dig nedstämd, kan ju vara bra att skriva av sig :)
Tack för mig!
Var med vänner - sup i gnosjö på tisdag tillexempel, bra där va?
Raka hunden - raka syrran så hunden inte känner sig utkollad
#3 Hon är 14, så det är inget alternativ.
#4 Jo, dock är det svårt att tänka på positivt i såna här lägen. Känns som att allting bara rasar samman på en gång.
#8 Det är inte pälsen hon är alergisk mot utan salivet.
#9 Du har aldrig haft ett husdjur eller?
Att vara ledsen är okej.
Alla har såna perioder!
Hur gammal är din syster, om man får fråga? :)
http://ryggcentret.se /
Va själv allergisk mot nötter, pälsdjur, hade grov pollen allergi och har idag nästan ingenting kvar förutom allergi mot gräs pga behandlingar.
Bygg en friggebod någonstans och bo med din hund bara? Keep in mind att hunden kommer ändå då någon gång.
Okej, tänk på att hon kanske känner skuld, hon gillade väl antagligen hunden också och känner förmodligen skuld för att den ska bort.
Visa henne att det inte gör något, försök agera storebrorsa och var snäll mot henne (har storebrorsor så är van vid att bli skuldsatt av de under min uppväxt).
rqaka syrran hahahah
Skrivet med min Android-mobil
Deprimerad är du inte. Du är bara lite nedstämd pga detta. Det går som sagt över oavsett.
#0 kan ni inte ge bort Simba till en släkting?
#27 -.-
#29 Ja, det gör väl det...
#30 Ingen släkting som kan/vill ta hand om honom.
Min syster börjar att känna sig bättre pga allergitabletterna hon tar. Så det ser ljusare ut nu än för några dagar sedan! :)
Får väl bara hoppas på att det #18 säger inte är sant...
Bara träna, var med polare och lev som vanligt så kommer det gå över.
bitchez love gymma /ozne
Det går över med tiden min pojk, don't you worry!
Skrivet med min iPhone
#36 I don't even..?
#37 mår lite bättre nu så jag ska nog till gymmet idag, får se hur det går.
Skrivet med min Android-mobil