Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dota 2 top 10 weekly. REPLAY REQUEST

Postat av Dong1 den 29 December 2011, 10:19
9 kommentarer · 137 träffar
Gjorde en tråd innan ang kritik om introt. Har justerat ett par småsaker sedan dess men det är inte vad denna tråd är tillägnad.

Nu söker jag feta svenska plays från dota 2 att ha i min top 10. Klippen kommer rankas och de 10 bästa varje vecka kommer vara med från rank 10 till 1. För tillfället ligger replay servern nere men tänk inte på det, spara era Match IDs från galenskaper och skicka i antingen PM eller till kreayshawn@live.se

Skicka era replays som denna mall

Tid: (här skriver ni vilken tid under replayn det händer)
Hero: (underförstått)
Beskriving: (skriv kortfattat men ändå så detaljerat som möjligt om vad som händer under klippet, skriver ni en kort beskrivning som "jag hookar kunkka" kommer jag ignorera meddelandet)

Länk till youtube : http://www.youtube.com/watch?v =_geHjzsKehg

Ni kan även diskutera fritt kring dota 2 och ge gärna tips på vad som kan förbättras. Klippet från youtube är för övrigt inte den senaste versionen av introt, men det är bara småändringar som bakgrundsklipp och bättre timing på texten som är ändrat i princip.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..