Hej. Tänkte bara att innan fragbite blev helt översvämmat av trådar som
"ere nån som vill spela med mig? xD" osv. Att man kanske kan få ihop allt det där i en tråd och bara skriva en kortfattad kommentar t.ex.
"Hej jag heter Kalle spelar Munk, level 20 act 4. Någon som vill spela?"
"#1 Hej Kalle! Blev så glad när jag såg din kommentar, själv sitter jag också i act 4! Jag spelar förövrigt Barbarian :) adda mig blablablabla. Tacka gudarna för denna tråd! Vad hade vi gjort utan den?!"
Låter det här som en bra idé kanske?
Tänkte fråga om det värt och köpa Diablo III? Aldrig spelat det förut men spelat Wow, Wc3, LoL, CS etc under högstadie/gymnasie tiden. Nu är det snart sommar och har fått sug efter några års uppehåll på lite lirande runt kvällarna.
Så tänkte fråga vad det går du ut på och om man tröttnar på det? Då jag lätt tröttnar på vanliga spel förutom de jag nämnde ovanför. För vad jag har hört, så när man är klar så börjar man om på en annan svårighetsgrad? Låter ju hur monotont som helst?
Serpan#2614
Asså Diablo 3 är ett hack n slash spel.
Fördelen gentemot WoW är att man enkelt kan gå in och köra när man har tråkigt. Inga raid-tider, roligare grind än WoW om man vill spela själv, eller enkelt att gå in bland massa randoms.
Däremot är det ett grind-spel. Du klarar aldrig spelet i princip. Utan det är en evig farm, först att klara de olika svårighetsgraderna (normal, nightmare, inferno eller vad det är) - sedan farma gear när du klarat av det. Tog mig - som slöspelar - en dag (6-8 timmar) att klara av alla bossar. Så nu är det helt enkelt bara repetition på bossar - fast på en högre svårighetsgrad.
Så ja, det är enkelt att bli uttråkad av spelet. Du gör exakt samma sak hela tiden. Personligen gillar jag dock grinden och tycker det är rätt kul att gå in och döda 10-30 mobs samtidigt och spränga saker. Lite av min grej. Om du inte gillar grind - köp inte.
D3 är inte WoW. D3 är enbart hack n slash.
Bra tank & healer, kör med mantra of healing och breath of heaven. Pm :)
pm om du vill lira
Hur länge håller ett guestpass?
2frågor
1. nån som vet nån sida man kan köpa guld på??
och även 2. blir man bannad om man gör det?
SKA TÄNKA PÅ ETT LITET REWARD.
Här är builden jag använde, templar som follower.
http://us.battle.net/d3/en/cal culator/demon-hunter#aRYXVl!eT b!YcZZcc
tog ca. 20 försök, men sen går det :)
Har f.ö. 33k dps.
- Caribi#2720
Lägg till mig på Skype (JohnSkanefors) så kör vi direkt!
Vill lira med någon som vill ta sin tid och explora! Så ingen som vill köra igenom snabbt som fan.
Bra gear (50k+ dmg) Ifall du vill progressa (act2 Inferno atm)
Bra MF gear ifall du vill farma act1 o början på act2.
Adda Giraffgöran#2216 och skriv FB.
är tank 1200 allres 1500 phys res.. BiS nästintill.
Själv sitter man på 400 all res och det känns som att man har maxat den, lawls
är ganska ofta online!
Fuzz#2637
60 barbarian Act 1/2 Inferno
Klintan#1945
Serpet#1126
har inget bättre för mig så hjälper dom som vill
Adda mig på skype om du vill också, john.nilsson8
Är 17 år.
jag är seriös när ja skriver mariawedin@bredband.net
fick ta morsans mail och göra bnett acc på xD
Halva act3 är klar.
Eller någon som vill boosta pony-level @ nightmare/hell? :)
Skrivet med min Android-mobil