×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fel på dreamhackCS? :S

Postat av hxn den 16 September 2016, 19:33
4 kommentarer · 618 träffar
Tjena! Blev lite sugen på att knäppa några kalla och glo på csmatcherna ikväll men såfort jag kollar 10 sekunder dreamhackCS på twitch så blir min skärm svart sen hoppar den igång igen och så står det något i stil med "Dina drivrutiner för grafikkortet slutade fungera och har återställts". Det där händer hela tiden, skärmen börjar blinka till sen fungerar det igen för att 10 sekunder senare krascha.

Men det lustiga är att jag kan kolla på EXAKT vilken annan stream som helst utan några probs och jag testade även att spela cs i ungefär 30 min utan att drivrutinerna kraschar. Är verkligen ett fuckat problem, någon mer som har samma? Eller vet hur jag eventuellt kan lösa detta?

Jag har testat uppdatera till senaste drivrutinerna, öppnat datorn kollat så grafikkortet sitter och kollat så fläktar och tempraturer ser bra ut. Förstår inte ens hur en viss twitchkanal kan fucka men alla andra funkar =D

EDIT: har AMD kort

EDIT2: Verkar fungera på HIGH men inte source -.-

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..