Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
tyckte "introt" var lite för långt, asså han flög runt på banorna fram och tillbaka lite för länge.
Annars skön, lagom me effekter, några nice kills :)
1: Låten : Tristam & Braken - Frame of Mind är väll ändå copyright skyddad ? så det är inte bra.
2: Kan hålla med om att han flög runt lite mycket och så.
3: Den kändes lite hackig ibland med vet inte varför.
4: Gillar starkt att det inte är för mycket effekter
-
Introt var en 1/3 av filmen
Det var alldeles för mycket "flygningar" för min smak
Att försöka att timea alla frags med låten gjorde tyvärr filmen lite seg att titta på.
+
Skönt att det inte var så mycket effekter och blink blink så man får migrän.
Rätt sköna frags
#7 allright! #8 den där videon kändes tråkig, visst var snubben bra som lirade men va bara massa frags ihopklippta, men vissa tycker väl sånt är nice också
#8 Visst gillar man en film med tråkig redigering och monoton musik som inte hör hemma i en cs-film så är ju det klippet du länkade bra. Visst det ska vara cleant så man ser fragsen men kom igen, det där kan man inte ens kalla en cs-film :(. Till #0 introt var lite väl långt och vissa flygningar mitt i filmen kändes rätt onödiga, men han försöker iaf göra något med fragsen så det är ju skönt att se. Liksom #8s exempel väljer din polare en låt som är lite väl monoton, vilket gör att man så småning om tappar intresset. Antar att han kollat lite väl mycket på klippen som läggs upp på hltv där jag personligen tycker att de som redigerar klippen näst intill alltid väljer monoton tråkig musik. Bara att fortsätta öva och hitta på nya idéer så blir det säkert bra :).
#10 Tur att vi alla har olika smak! Jag tycker framförallt att en fragmovie ska handla om frags, sinnessjuka frags, som gör en inspirerad så man taggar till och bara vill spela. Visst finns det människor som verkligen är duktiga på att redigera och göra oerhört bra fragmovies med flashiga redigeringar. Men när jag kollar på amatörfilmer vill jag ha det cleant och att filmen i första hand ska framhäva fragsen.
#13 Ja att snygga frags ska framhävas i en cs-film är prio ett självklart, men att ha musik som passar bra till just de fragsen man vill framhäva är nästan lika viktigt. Har inte koll på cs-go filmer så kan tyvärr inte visa ett exempel därifrån, däremot kan jag länka ett exempel från 1.6 på hur jag menar att man ska sträva efter att göra en cs-film. https://www.youtube.com/watch?v=AhYFHxS-vcM
Visst man behöver inte alls ha med alla effekter som finns men det jag syftar på är att man skall försöka nyttja musiken på samma sätt som den här killen lyckas göra så det verkligen går ihop men filmens frags.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Annars skön, lagom me effekter, några nice kills :)
#2 tycker faktiskt det jag själv också, tror han gjorde det för att låten skulle hinna komma igång.
2: Kan hålla med om att han flög runt lite mycket och så.
3: Den kändes lite hackig ibland med vet inte varför.
4: Gillar starkt att det inte är för mycket effekter
Tack för de andra tipsen!
Introt var en 1/3 av filmen
Det var alldeles för mycket "flygningar" för min smak
Att försöka att timea alla frags med låten gjorde tyvärr filmen lite seg att titta på.
+
Skönt att det inte var så mycket effekter och blink blink så man får migrän.
Rätt sköna frags
Såhär tycker jag att en perfekt fragmovie är: https://www.youtube.com/watch?v=5bHLVNW0Zgg
Kolla på hans övriga klipp, snubben är helt jävla galen.
#8 den där videon kändes tråkig, visst var snubben bra som lirade men va bara massa frags ihopklippta, men vissa tycker väl sånt är nice också
Visst man behöver inte alls ha med alla effekter som finns men det jag syftar på är att man skall försöka nyttja musiken på samma sätt som den här killen lyckas göra så det verkligen går ihop men filmens frags.