Så många som 50 flyktingar har hittats döda i en lastbil på en motorväg i Österrike, skriver österrikiska tidningen Kronen Zeitung.
Lastbilen ska ha stått parkerad under en längre tid nära staden Parndorf am See, och när misstänkta personer underrättade polisen kunde den fasansfulla upptäcken göras.
Läs vidare:
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/808158-50-flyktingar-hittade-doda-i-lastbil
Vad tycker ni?
OnT: Ja, tragiskt att folk har dött. Folk dör varje dag, så är det bara. Om ett par dagar är det här glömt, som allt annat som händer.
Här för er som inte vill läsa N24
OnT: Kommer bara bli mer och mer sånt här då fler och fler människor i Europa blir trötta på tiggare och dylikt.
vad tycker jag? jag tycker hela världen är en stor ironi
sånt här händer väl varje vecka..
I N24 nyheten ser jag ingen uttalande från polisen där dom misstänker mord. Antagligen har människosmugglaren inte vart den skarpaste kniven och öppnat några luftluckor åt folket, som han borde gjort. 50 pers i ett trångt utrymme tömmer ställer på syre snabbt. Så nej, det är ingen rasistnazist-SD-sympatisör som går runt med en minigun och skjuter varje rom hen ser.
Jag kan redan se rubrikerna från vänstern.. "Om vi inte hade gränser skulle vi haft 50 fler underbara romer här" "SD ökar - Romer dör - sammanträffande?"
Många gånger visar det sig att det är andra flyktingar på asylboenden som attackerar personal/andra flyktingar. Ett tag sen så blev två kristna snubbar från Syrien attackerade av nån muslim, han sparkade och hotade dom. Ett av många fall.
Så blir det när man sätter många människor från olika länder, olika kulturer och olika religioner i ett o samma boende. Men politiker skiter i detta såklart.
Svenskar vet att gå runt och slå o hota människor funkar inte om man ska ändra saker o ting. SMR tex går inte runt och kastar sten som AFA.
Tycker svenska staten ska sponsra alla flyktingar med privatplan raka vägen till Sverige, inte ska dom behöva ha det såhär, behöva sitta och trängas på småbåtar på stora havet. Nee, nu får Löfven skärpa till sig.
Efter att ha sett dig skriva kan jag med garanti säga att folk som röstar "X" är helt dumma i huvudet. Hurrdurrrr
1. Sen när är det rätt att kraftigt generalisera?
2. Hur vet du att de är Sverigedemokrater?
1. Ursäkta mig
2. Alla Sverigedemokrater är inte rasister, men är man rasist är man Sverigedemokrat
Och till er som skrattar åt detta:
Dessa personer åkte från världens ände för att skänka er mångfald och rädda era pensioner. Visa lite tacksamhet och respekt för fan!